Slovenija

Telekom opozarja uporabnike pred novimi možnimi zlorabami

STA
17. 9. 2015, 10.02
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.58
Deli članek:

Telekom Slovenije uporabnike opozarja, naj bodo pozorni na lažna elektronska sporočila, ki zahtevajo posredovanje uporabniškega imena, gesla, telefonske številke ali drugih podatkov. Poleg tega opozarjajo na poskuse zlorab dostopa do spletnega portala za upravljanje storitev poslovne VoIP-telefonije.

Sta

Pojavljati so se namreč začela elektronska sporočila, v katerih je zlorabljena identiteta blagovne znamke Telekom Slovenije, s čimer želi pošiljatelj pridobiti uporabniške podatke za storitve Telekoma Slovenije.

Največji slovenski telekomunikacijski operater v obvestilu na svoji spletni strani še pojasnjuje, da kot ponudnik spletnih storitev od uporabnikov za identifikacijo nikoli ne potrebujejo gesla.

Obenem uporabnike opozarjajo, da na tovrstna sporočila ne odgovarjajo in ne sledijo povezavam, navedenih v sporočilih, predvsem pa ne pošiljajo osebnih podatkov in gesel.

Vsem uporabnikom omenjenih storitev in portala predlagajo, da redno spreminjajo svoja gesla in skrbijo za njihovo varnost ter upoštevajo ostala navodila za ravnanje z gesli.

Za dodatne informacije in pomoč so uporabnikom na voljo na brezplačnih številkah 080 8000 in 041 700 700 ali prek e-naslova info@telekom.si.

Strokovnjaki opažajo da se ozaveščenost o pomenu zavarovanj iz leta v leto povečuje

Zanimivosti

Ozaveščenost o pomenu zavarovanj se v Sloveniji iz leta v leto povečuje

Poleg tega v Telekomu opozarjajo, da so zaznali povečano število poskusov zlorab dostopa do spletnega portala za upravljanje storitev poslovne VoIP-telefonije (voip.telekom.si), katerega uporaba je vključena v storitvah IP Centreks, Govorni dostop, Hotelski trojček ter Poslovnih paketih.

S ciljem, da prepreči dejanske vdore in morebitno zlorabo ter posledično nastalo škodo, je Telekom Slovenije proaktivno pristopil k zagotavljanju večje varnosti omrežja in zagotovitve zaščitnih ukrepov za svoje uporabnike.

V ta namen lahko Telekom Slovenije uporabnikom ponastavi gesla za dostop do VoIP-portala. Sprememba gesel ne vpliva na delovanje telefonov in telefonske storitve, onemogočena pa sta dostop do portala in uporaba programskih klientov (Orodna vrstica, Posredovalno mesto, Klicni center).

Vsem uporabnikom omenjenih storitev in portala predlagajo, da redno spreminjajo svoja gesla in skrbijo za njihovo varnost ter upoštevajo ostala navodila za ravnanje z gesli.

Če zaznajo, da je dostop do VoIP-portala onemogočen ali pa jim ne deluje več prijava v programske kliente, se lahko uporabniki obrnejo na Službo za tehnično pomoč uporabnikom na številki 080 1000.

Zanimivosti

gebhard rosmanith (1)
Intervju

Na koncu ljudje jedo tisto, kar je v interesu korporacij

zanositev
Zgodba Melite Slavič

Rodila pri 46 letih: ni besed, ki bi opisale, kaj sem čutila, ko sem ga prvič zagledala

hladilnik, prenajedanje, nočni prigrizek
Zdravi prigrizki

Ste tudi vi nenehno lačni in brskate po hladilniku?

viki-groselj
Intervju

Viki Grošelj se po petdesetih letih vrača pod veličastni Makalu

pitje čaja
Zeliščni napitek

Za svežo in sijočo polt si vsak dan privoščite skodelico čaja

LEČA
Leča

Stročnica, ki bogati jedilnike in odpravlja slabokrvnost