Da bi dobili vse šolske potrebščine naenkrat, pravočasno in brez stresa, se je družina Damjane Pondelek letos na samem začetku počitnic pri Mladinski knjigi Trgovini odločila za spletno naročilo vseh potrebnih šolskih potrebščin.
Ob naročilu je bilo vse na zalogi
Naročili in plačali so šolske potrebščine (brez učbenikov in delovnih zvezkov) za obe šolarki, v času oddaje naročila pa so bile vse naročene stvari na zalogi oziroma dobavljive v nekaj dneh. Šlo je za potrebščine, kot so svinčniki, radirke, šestilo, zvezki, mape, ravnila, risalni listi, nalivnik, bombice in ostalo. A tudi dva meseca od naročila in plačila o potrebščinah ni bilo ne duha ne sluha. »Prav tako se nam v vsem tem času iz Mladinske knjige Trgovine ni nihče oglasil z informacijo, kako daleč so z dobavo in zakaj potrebščin še ni,« pravi ogorčena Damjana in dodaja: »Kadar naročamo prek spleta v tujino, od naročila do dostave nikoli ne mine več kot teden dni, vmes pa dežujejo elektronska sporočila o tem, da so naročilo prejeli, 'hvala', da je naročeno odpremljeno, da bo naročeno dostavljeno, da je bilo naročeno dostavljeno, 's spoštovanjem' in 'pridite spet'. Skratka, komunikacija, ki daje kupcu občutek, da je vse pod kontrolo in da bo naročilo prav kmalu na pravem naslovu.«
Obrnili so se na odgovorne
Po dolgem čakanju so skorajda izgubili potrpljenje in se obrnili na odgovorne ter jih povprašali, kaj se dogaja. »Odgovor je bil presenetljiv. Ne, ni prišlo do napake, takšen 'sistem' imajo. Ker jim manjkajo naročeni geotrikotnik, dva svinčnika, šilček in radirka (6,7 odstotka vrednosti našega naročila), niso dva meseca storili ničesar. Torej, ves ta čas so čakali tudi s preostalimi potrebščinami. Najbrž smo naročili kaj takega, kar se še tiska, izvemo, ko povemo številko naročila (75738395). Morda kakšen učbenik, ki ga še ni. Ne, to nesrečno naročilo se nanaša izključno na šolske potrebščine, ki so jih med počitnicami na kilograme prodajali prav v vsaki okoliški prodajalni,« je ogorčena Damjana, ki je nato odgovornim poslala tudi dopis, in zanimivo, kot opisuje, je nato »66. dan od naročila, le dan po poslanem dopisu, paket šolskih potrebščin srečno in ekspresno le prispel na cilj s posebno dostavo«.
Naročnici so se opravičili
Z vprašanji smo se obrnili na Mladinsko knjigo Trgovino, od koder so nam včeraj sporočili: »Z neljubim primerom, ki se je zapletel po naši krivdi, smo v Mladinski knjigi Trgovini seznanjeni. Obžalujemo, da smo ga šele zdaj razrešili, za kar smo se naročnici šolskih potrebščin iskreno opravičili. Do napake je prišlo pri pakiranju potrebščin, ko smo zaradi enega manjkajočega artikla celotno naročilo šolskih potrebščin zadržali. Ko je artikel prišel v skladišče, je naročilo stranke šlo v ponovno obravnavo, kar je povzročilo (pre)veliko zamudo. Po naših informacijah je bil to edini tovrstni primer, pri katerem je prišlo do tolikšnega zamika, čeprav to ne zmanjšuje naše odgovornosti do naročnice.« Včeraj se nam je še enkratoglasila tudi Damjana, ki je dejala, da jo je klicala odgovorna oseba iz Mladinske knjige Trgovine in se opravičila za zaplet z naročilom ter zagotovila, da bodo sistemske težave, ki so jih v tem primeru zaznali, do naslednjega leta odpravili.