Eden izmed primerov, kjer so (pre)dolgo čakali na novo, bolj varno križišče, je Vipava. Ob dokončanju gradnje hitre ceste Ajdovščina–Razdrto je pri izvozu Vipava nastalo križišče, kjer skorajda ni minil teden, da se ne bi pripetila prometna nezgoda. Tudi hujše.
Vipavski primer
Projektante hitre ceste so policisti, občina in strokovnjaki opozarjali, da bo novonastalo križišče z izvozom s hitre ceste nevarno. Slabo preglednost so poskušali reševati z ogledalom, ki je razpiral pogled s strani mesta Vipava, ter z omejitvami hitrosti, vendar tudi ta sprememba ni prinesla izboljšanja. Kar pet let so ljudje opozarjali, da je treba nujno preurediti križišče, ker je to postala ena izmed najbolj prometno nevarnih točk Vipavske.
Projekt krožišča, ki se je zdel najbolj optimalna rešitev, se je realiziral šele lani, a prinesel veliko olajšanje in tekoč, predvsem pa bolj varen promet. Zdaj si domačini želijo le še, da bi uredili videz krožišča, saj v njegovem osrčju raste le trava, kar ni nič kaj mikavna podoba.
Tolminska črna točka
Še en zelo problematičen in nevaren odsek, ki bo le dočakal prenovo, je v Tolminu, neposredno pod sedežem tamkajšnje občine. Tudi tu je zverižena pločevina prepogost pojav. Rekonstrukcijo je odobrila država, kar je, kot pove župan Tolmina Uroš Brežan, vesela novica zanje. »Zavedamo se, da je denar težava in da direkcija, ki je pristojna za vzdrževanje in rekonstrukcije, težko uresničuje investicije, zato smo še toliko bolj zadovoljni, da bomo dobili varnejšo cesto,« komentira.
Pod občinsko stavbo bo v naslednjih mesecih hrumelo, saj bodo v tolikem času opravili prepotrebno prenovo. Prometni režim bo spremenjen, urejen s semaforjem. Dela bodo obsegala tudi rušenje podpornih zidov na obeh straneh odseka, saj bodo dvigovali nivo cestišča. Končno bo tu urejen tudi prehod za pešce.