30. dirka formule 1 na Madžarskem, ki se je začela 1986 še v jeklenih časih železne zavese, je prinesla nove obete za prihodnost na tem glavnem moto športnem objektu naših sosedov. Kar 102 milijona evrov bo v naslednjih treh letih država investirala v nove objekte - zgradbo boksov, novo glavno tribuno in spremljevalno infrastrukturo. Madžarski minister je povedal, da je Hungaroring strateškega pomena za promocijo Madžarske in kljub temu, da je v večinski lasti prav prvega moža F1, Bernieja Ecclestoneja, se očitno računica Madžarom s pristojbinami za dirko, ki niso male, izide. Hungaroring poleg dirke formule 1 gosti tudi nekaj nižjih serij, med drugim WTCC, septembra pa bo prvič po 25 letih tu na sporedu tudi prvenstvo tovornjakov, ki privablja vedno več gledalcev.
Raziskava je pokazala, da je Hungaroring tretja najbolj priljubljena destinacija turistov - na prvem mestu sta obala Donave z Budimpešto in na drugem Blatno jezero.
Na drugi strani seveda ne moremo mimo naših logov, kjer nimamo niti približka takega objekta, niti ga v prihodnosti zaradi najrazličnejših zdrah ne moremo pričakovati. Med tednom je Hungaroring (madžarska ima še nekaj dirkališč, nam najbližje je Panonia ring) na voljo za mladež, ki se lahko tod relativno varno preganja s svojimi avtomobili ali motocikli, medtem ko bodo njihovi slovenski sovrstniki, željni adrenalina in bencina v Sloveniji zaradi nesposobnosti tistih, ki imajo v rokah škarje in platno, še vedno dirkali na straneh črne kronike.
Madžarska z investicijo prenavlja Hungaroring, Slovenija v srednjem veku
V petek je prizorišče današnje dirke formule 1 obiskal tudi madžarski minister za investicije - 102 milijona evrov bo Madžarska namenila v prenovo dirkališča.