Slovenija

Trenja med mariborskimi serviserji: Kdo sme na servis in kam?

Gabrijel Toplak
19. 6. 2015, 19.21
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.57
Deli članek:

Serviserje iz Maribora in okolice je razburil letak, ki kupcem novih avtomobilov narekuje, kje naj servisirajo vozila. Pri pooblaščenem serviseju zatrjujejo, da letaka niso poslali, če pa bi ga že, bi bil drugačne barve, medtem ko se serviserji bojijo, da jih lahko s takšno vsebino na daljši rok tudi uničijo.

Gabrijel Toplak

Zgodba, s katero se je nas obrnil manjši mariborski serviser z letakom, s katerim je podkrepil svojo izpoved, nedvomno pušča več dvomom in odprtih vprašanj.

Gabrijel Toplak

Letak, ki naj bi kupce odvračal od »manjših« serviserjev. 

Želja po »uničenju« malih serviserjev?

»Kolikor nam je znano, je avtohiša Kolmanič pred leti takšne letake nastavljala v servisne knjižnice tistim strankam, ki so kupovale nove avtomobile. Ali še to počnejo, ne upam z gotovostjo trditi, ne razumem pa, zakaj se odločajo za takšen način 'držanja' strank. Želim poudariti, da jim manjši serviserji ne predstavljamo konkurence, ampak se trudimo zgolj preživeti. Kot je mogoče sklepati po vsebini na letaku, je več kot očitno, da se nas želijo znebiti oziroma uničiti,« je bil pretresen serviser iz Maribora, ki zase trdi, da morda res ni pooblaščen, tako kot je Kolmanič, vendar je ustrezno usposobljen za ravnanje s posameznim orodji, testerji in podobnim, najrazličnejša usposabljanja pa si po navadi plačuje sam. »V letaku so tudi zapisali, da enako velja za kleparska in ličarska dela. To je smešno. Še posebej ker večina avtomobilskih prodajalcev sploh nima svojih ličarskih delavnic, še redkeje kleparske, zato ta dela opravljajo zanje zunanji sodelavci,« poudarja serviser, ki si ne dovoli, da bi njega ali kogarkoli drugega izločili iz servisne mreže. In čeprav se »manjši« serviserji, kot pravijo, obenem zavedajo, da lahko v glavnem računajo bolj ali manj na lastnike rabljenih vozil, se vseeno sprašujejo, zakaj so takšna obvestila sploh potrebna. »Najverjetneje zato, ker so lastniki oziroma vozniki vse bolj ozaveščeni, da po servisu, čeprav ni pooblaščen, vozilo ne izgubi garancije. Le kako bi lahko, ko pa so vsa olja ali maziva v Sloveniji ali Evropi enaka oziroma enakovredna tistim, ki jih pooblaščeni prodajalci precej dražje prodajajo,« so zaključili.

Gabrijel Toplak

Reklamni letaki že nekaj časa v črni barvi

Informacijo smo preverili tudi v Oplu Slovenija, kjer so za Svet24 odgovorili, da omenjenega letaka ne morejo komentirati, dokler jim ga ne posredujejo, saj bo le tako namreč razvidno, kdo ga je natisnil in kdaj. Dodali so, da so v Avtohiši Kolmanič & Co. preverili, ali so izdali takšen letak, vendar so to zanikali. In tudi po nekaj dneh, ko smo jim fotografijo omenjenega letaka po elektronski pošti poslali, se še vedno niso odzvali. Sicer pa je Jure Zupan, menedžer prodaje v Avtohiši Kolmanič, dejal, da takšnega letaka z napisano vsebino niso pošiljali, saj so vsi Oplovi reklamni letaki že nekaj časa v črni barvi, in ne rumeni. »Sodeč po fotografiji, bi lahko bil napisan kot sestavni del servisne knjižice, vendar že zelo stare. Poudarjam, da takšnega letaka oziroma obvestila avtohiša Kolmanič ni pošiljala. Kot edini pooblaščeni serviser Oplovih vozil v Mariboru z okolico delamo v skladu z vsemi standardi in zakoni, ki veljajo. Nikomur ne omejujemo ali kako drugače zapovedujemo, kje mora servisirati vozilo. Seveda pa poudarjamo svoje kvalitete in prednosti servisiranja vozila pri nas,« je poudaril Zupan.