Slovenija

Kofola želi z Radensko najprej osvojiti trge nekdanje Jugoslavije

M.J.
17. 6. 2015, 14.12
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.57
Deli članek:

Kofola je z Radensko dobila zelo dobro blagovno znamko z bogato zgodovino, dobrim kolektivom in motiviranimi ljudmi, najprej pa želimo združiti kulturo obeh družb in znova osvojiti trge nekdanje Jugoslavije, je na srečanju z novinarji danes povedal direktor Radenske Marian Šefčovič.

STA
Kofola je z Radensko dobila zelo dobro blagovno znamko z bogato zgodovino, dobrim kolektivom in motiviranimi ljudmi.

Na prvem srečanju s predstavniki sedme sile tri mesece po Kofolinem uradnem prevzemu Radenske je Šefčovič na - kot ga je poimenoval - neformalnem srečanju predstavil poglede na razvoj in povedal, da ne nameravajo zmanjševati števila zaposlenih, zdaj jih je v Radenski 200, želijo pa prodati več, kar pomeni, da bi lahko imeli celo več zaposlenih.

STA

V tem času so, ker se je zamenjal lastnik, že podpisali novo pogodbo za polnjenje pepsikole z družbo Pepsi, ki je na češkem in slovaškem trgu konkurent njihovi kofoli.

"Mislili smo, da bo ta proces težji, vendar je šlo dokaj gladko, tako da načrtujemo dolgoročno sodelovanje, res pa je, da kofole ne bomo ponudili slovenskemu trgu, ker je to vendarle lokalna pijača, bodo pa tu naše druge pijače," je povedal.

Potencial Radenske je po Šefčovičevem mnenju velik, za primer je navedel Češko in Slovaško, kamor je leta 2004 izvozila 10 milijonov litrov slatine, danes pa zanemarljivo malo.

"To želimo obnoviti, pomembna trga ostajata tudi avstrijski in italijanski in seveda vsi trgi, kamor Radenska izvaža zdaj," je dejal. Kar zadeva sodelovanje z Zdraviliščem Radenci, pa pravi, da ta hip ni najboljše, na vsak način pa ga želijo okrepiti.

Šefčovič prihaja s Slovaške in je v Kofoli 16 let, leta 2014 je bil na Slovaškem razglašen za menedžerja leta, o poslovanju pa je povedal le, da za maj in junij v Radenski pričakujejo boljše rezultate kot lani, kar zadeva vodenje, pa bo v Sloveniji največ pet menedžerjev iz Kofole, drugi bodo domači.