V tekmovalni del letošnjega festivala je bilo skupno prijavljenih 408 del, nekoliko več kot lani. Žirija je tokrat z nazivom agencija leta nagradila agencijo Pristop, d. o. o., z nazivom znamka leta pa znamko Itak.
Velike nagrade za najboljša dela so prejela naslednja dela: filma Božične želje: »zaljubljenca« in Božične želje: »babi«(oglaševalec: Merkur trgovina, agencija: LEO BURNETT), Jumper prenese vse (skupina zunanje oglaševanje, oglaševalec: Citroën Slovenija, agencija FORMITAS BBDO), delo Ciril Jazbec – On Thin Ice (skupina neposredno trženje,oglaševalec: Ciril Jazbec, agencija VBG), delo Domfrca (korporativna oglasna sredstva, oglaševalec: Zavod za kulturo Delavski dom Trbovlje, agencija VBG), delo Kocka (skupina digitalno komuniciranje, oglaševalec: Bramac strešni sistemi, agencija PRISTOP), oglas Kako so kupili repo (skupina radijski oglas, oglaševalec: Semenarna Ljubljana, agencija: ZAVOD RADIO ŠTUDENT), rešitev Dog Pookies/Pasji kaksi (skupina inovativne rešitve rešitev, oglaševalec: Pasja pekarna HOV-HOV, agencija: MAYER MCCANN), akcija Itak – Pogasi sovražnost. Govori ljubezen. (skupina celostne oglaševalske akcije, oglaševalec Telekom Slovenije, agencija PRISTOP), delo Maturantska obleka (v kategoriji ustvarjene in oznamčene vsebine, oglaševalec: Mlekarna Celeia, agencija PRISTOP), akcija Živim lajf (v kategoriji digitalne oglaševalske akcije, oglaševalec: Nova KBM, agencija PRISTOP) in akcija Jumper prenese vse (v kategoriji Mediji akcija, oglaševalec: Citroën Slovenija, agencija: FORMITAS BBDO).
Priznanje za najboljšo produkcijsko hišo filmskih oglasov je prejela hiša Super 16,priznanje za najboljšo produkcijsko hišo radijskih oglasov je prejela produkcijska hiša Zavod Radio Študent, priznanje mladi kreativci 2014 pa sta za delo Juicer prejela Bor Klemenc Mencin in Klemen Selakovič.
V okviru SOF sta bili podeljeni tudi priznanji za oglaševalsko osebnost leta, ki jo je prejel Zenel Batagelj iz družbe Valicon, in za oglaševalca leta, kar je postala Droga Kolinska/Atlantic Grupa.