Slovenija

Podeljene nagrade Effie Slovenija 2014

T.C.
29. 3. 2015, 09.22
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.56
Deli članek:

Na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad Effie 2014, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, je izmed 15 finalistov 9 prejelo prestižno nagrado Effie. Podeljeni sta bili 2 zlati, 2 srebrni in 5 bronastih nagrad Effie. Platinasti Effie v Sloveniji prejemnika še pričakuje.

effie.si

Effie je najbolj zaželena nagrada in najpomembnejša referenca s področja tržnega komuniciranja v Sloveniji. Nagrade Effie je leta 1968 prvič podelilo Ameriško združenje za marketing (American Marketing Association oziroma krajše AMA) New York Chapter, Inc., program pa se trenutno izvaja v več kot 40 državah na petih celinah.

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) v Sloveniji nagrado Effie od leta 2002 podeljuje vsaki dve leti, letos že sedmič zapored.

Effie nagrajuje ideje, ki dokazano delujejo. Nagrade Effie podeljuje žirija oglaševalcem in agencijam, ki so prek vodenega postopka prijav ter njihove dvostopenjske presoje nedvoumno in z dejstvi dokazali neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev.

Zlato nagrado Effie Slovenija 2014 so prejeli:


Mlekarna Celeia in agenciji Pristop in Pristop Media, v sodelovanju z agencijo Aragon za akcijo Naprej k naravi
Atlantic Grupa in agencija Pristop, v sodelovanju z agencijama Renderspace in Valicon – trženjsko svetovanje in raziskave za akcijo Tudi vi potrebujete Donat Mg

Srebrno nagrado Effie Slovenija 2014 so prejeli:

Atlantic Grupa in agencija Publicis, v sodelovanju z agencijama Media Publikum in Publicis Macedonia za akcijo Argeta – mame potrjujejo
Sberbank banka in agenciji Saatchi&Saatchi in Publicis FMX, v sodelovanju z agencijama Mayer McCann Budapest in Gooja za akcijo Sberbank – zamenjaj banko

Bronasto nagrado Effie Slovenija 2014 so prejeli:

Mlekarna Celeia in agenciji Pristop in Pristop Media, v sodelovanju z agencijo Aragon za akcijo Lansiranje blagovne znamke Oki Doki
Perutnina Ptuj in agenciji Futura DDB in Innovatif za akcijo Nori na poli
Mercator in agenciji Pristop in Pristop Media za akcijo Preprosto prihranim. Pika.
Si.mobil in agencija Luna\TBWA, v sodelovanju z agencijama ZenithOptimedia in Aragon za akcijo Si.mobilov hitri mobilni internet
Zavarovalnica Tilia in agencija Luna\TBWA, v sodelovanju z agencijama OMD in Aragon za akcijo Vse se zgodi. Zato smo tu mi.

effie.si

Letos drugič je Effie Slovenija podelil priznanje tudi najbolj učinkovitemu oglaševalcu, agenciji in blagovni znamki po metodologiji Effie Effectiveness Index (EEI):

•Najbolj učinkoviti oglaševalec v letu 2014 po metodologiji EEI: Atlantic Grupa, d.d.
•Najbolj učinkovita agencija v letu 2014 po metodologiji EEI: Pristop d.o.o.
•Najbolj učinkovita blagovna znamka v letu 2014 po metodologiji EEI: Zelene Doline

S podelitvijo nagrad Effie se je tako zaključila 7. izvedba Effie Slovenija, ki je zabeležila rekordnih 49 prijavljenih tržno-komunikacijskih akcij, letos prvič preko spletnega prijavnega sistema. Ocenjevanje prijavljenih akcij je tudi tokrat potekalo na dveh stopnjah.

Devetčlanska prvostopenjska žirija je najprej izbrala listo 15 finalistov, o nagrajencih pa je odločala trinajstčlanska drugostopenjska žirija. Obe žiriji sta delovali pod vodstvom Aleksandre Kregar Brus, direktorice centralnega marketinga Atlantic Grupe.

Slavnostna podelitev prestižnih in najbolj zaželenih nagrad na področju učinkovitega tržnega komuniciranja v Sloveniji je potekala v Portorožu, na prvi večer 24. Slovenskega oglaševalskega festivala.

effie.si