V Revozu so sicer v začetku lanskega decembra začeli s polovično nočno izmeno, pred tem pa maja s serijsko proizvodnjo novega modela twinga in štirisedežnega smarta. Hkrati so za potrebe povečane proizvodnje v treh zaposlitvenih valih na novo zaposlili skoraj tisoč ljudi.
Do začetka decembra so izdelovali 600 vozil na dan, kar je polna zmogljivost dveh izmen, z dodatno polovično nočno izmeno pa so dnevno proizvodnjo v nekaj dneh po njeni uvedbi povečali na 800 vozil.
Proizvodnjo 800 vozil dnevno so sicer nameravali doseči do konca leta, a so jo, kot je član uprave Revoza Franci Bratkovič povedal za STA, dosegli že v prvih decembrskih dneh. Dodal je še, da si v Revozu, kljub temu, da so dolgoročne napovedi v avtomobilski industriji nehvaležne, letos obetajo dober izid.
V novomeški tovarni so pred uvedbo dodatne polovične nočne izmene izdelovali v približno dveh tretjinah model novega twinga in v približno tretjini model novega štirisedežnega smarta.
S tako obsežnim zaposlovanjem, ki je povezano z občutno povečanim obsegom poslovanja, pa je Revoz znatno prispeval k zmanjšanju stopnje brezposelnosti v regiji. Hkrati je povečal svoj delež v slovenskem izvozu in se vnovič uvrstil med največja podjetja v državi, so še poudarili v Revozu.
V Revozu so za izdelavo novih avtomobilskih modelov med drugim zgradili novo proizvodno linijo, ki je del investicijskega projekta Edison oz. projekta proizvodnje novega twinga in vozil Daimlerjeve znamke Smart. Projekt je stal 450 milijonov evrov, slovenska država pa je zanj predvidela 22,5 milijona evrov subvencij.
Po prazničnem dopustu poln zagon Revozove proizvodnje
Po kolektivnem prazničnem dopustu, ki so ga Revozovi delavci nastopili po popoldanski izmeni 24. decembra, so davi v novomeški tovarni avtomobilov zagnali celotno serijsko proizvodnjo. Pred tem so izvedli nekatera pripravljalna dela, potrebna pred zagonom celotne montaže.