Te cilje naj bi slovenska naravna zdravilišča dosegla s povečanjem konkurenčnosti svoje ponudbe, katere temelj pa je strateški razvojni model oz. delo na petih prioritetnih področjih, so sporočili iz Skupnosti slovenskih naravnih zdravilišč.
Strategija prav tako opredeljuje ukrepe na treh ravneh: na nacionalni ravni, ravni povezovanja 17 slovenskih naravnih zdravilišč in ravni podjetij.
Kot prioritetna področja so v strategiji opredeljeni produktivnost, produkt, kakovost, ciljanje in krovna znamka.
Krovna produktna strategija pa opredeljuje štiri osrednje produkte, kot so zdravstveni turizem v zdraviliščih, medical wellness, selfness kot nadgradnja wellnessa ter termalni oddih in aquafun ter dva nišna produkta, ki se nanašata na priprave športnikov in kongresni turizem.
Skupne aktivnosti se bodo izvajale na štirih ključnih in petih potencialnih trgih, vizija pa je, da slovenska naravna zdravilišča okrepijo položaj vodečega turističnega produkta v Sloveniji, postanejo konkurenčna ter se uvrstijo med top tri srednjeevropske zdraviliške destinacije do leta 2020.