Izjema je zgolj električno omrežje na železniški postaji Logatec.
Na odseku med Pivko in Borovnico od žledoloma naprej vozijo dizelske lokomotive, kar povzroča močan hrup in dodatne stroške Slovenskim železnicam.
Od petka zjutraj bo železniški promet z električnimi lokomotivami s primorske strani lahko potekal do postaje v Rakeku. Električnih lokomotiv z dizelskimi tako ne bodo več menjavali v Prestranku, ampak na Rakeku. Na ljubljanski strani bodo menjave še naprej potekale v Borovnici.
Februarski žled je povzročil za nekaj več kot 40 milijonov evrov škode na železniški infrastrukturi, večina je je nastala prav na progi med Ljubljano in Koprom, predvsem na odseku med Borovnico in Pivko. Gre za pomemben del železniške proge, saj je to edina železniška povezava iz Luke Koper.
Potek sanacije proge so si nedavno pogledali infrastrukturni minister Peter Gašperšič, direktor Slovenskih železnic Dušan Mes in prvi mož Luke Koper Dragomir Matić.
Mes je že takrat napovedal, da bodo dela do konca novembra opravljena do te mere, da bo mogoča menjava na Rakeku, čez zimo naj bi nato po zaključku del na logaški postaji lokomotive menjavali v Logatcu, spomladi 2015 pa naj bi bil elektrificiran celoten odsek. Takrat bo stekel tudi potniški promet med Pivko do Borovnico, ki zdaj poteka z nadomestnimi avtobusi.
Letos je bilo za sanacijo v žledu poškodovane železniške infrastrukture na primorski progi namenjenih 15 milijonov evrov, prihodnje leto bo potrebnih še 23 milijonov evrov.