V Portorož tako prihaja Američan Daniel Levine, »največji guru kulskosti«, kot so ga poimenovali pri CNN-u, ki bo udeležencem razkril, kateri trendi bodo vplivali na njihovo delo v letu 2015.
Sempl bo gostil tudi Ralpha van Dijka, svetovno avtoriteto na področju radijskega oglaševanja, in Patricka Galvina, ameriškega strokovnjaka za odnose z javnostmi in marketing od ust do ust. Dvajset mednarodnih strokovnjakov se bo tako posvetilo aktualnim dogajanjem v medijih in marketingu, od najnovejših metod digitalnega oglaševanja, preko ustvarjanja in pripovedovanja odličnih zgodb, do ugotovitev raziskav o medijskih navadah potrošnikov.
V okviru Sempla vsako leto nagrajujejo tudi najboljše medijske strategije leta v regiji Adriatik. Letos se za nagrade Sempler poteguje kar 65 projektov, zmagovalci pa bodo znani konec prvega dne konference, ko bo podeljenih šest zlatih semplerjev in veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo leta 2014.
Slavnostno podelitev bo pospremil vizualni spektakel dveh mladih obetavnih umetnic Kaje in Lee, glasbo pa bo posebej za to priložnost sestavila skupina Loudspeaker Alliance. Zabava se bo nato preselila v portoroški klub Paprika, kjer bodo lahko zaplesali v ritmih didžeja A_Skitza. Tudi drugih priložnosti za mreženje in navezovanje stikov ne bo manjkalo, saj so organizatorji poskrbeli za številne spremljevalne dogodke.
Guruji kulskosti na 16. Semplu
Konferenca medijskih trendov Sempl, ki bo 27. in 28. novembra v Portorožu, se bo na zemljevidu najuglednejših strokovnih dogodkov v regiji letos znašla že šestnajstič. Zaradi kakovostnega programa, uglednih govorcev in vse bolj mednarodne udeležbe je Sempl danes eden najpomembnejših regionalnih dogodkov na področju medijsko-komunikacijske stroke.