Na dan tekme lige prvakov med Mariborom in londonskim Chelseajem je Maribor obiskalo vsaj 17.000 ljudi. Od tega si je okoli 12.000 ljudi tekmo ogledalo na stadionu, okrog 5000 ljudi pa v navijaški coni na Trgu Leona Štuklja, na Grajskem trgu in v drugih lokalih, ki so organizirali prenos tekme.
Med njimi je bilo 600 angleških navijačev, ki so organizirano obiskali Maribor. Zanje v Zavodu za turizem Maribor - Pohorje ocenjujejo, da so ostali v mestu en ali dva dni. Po podatkih statističnega urada je povprečna potrošnja dvodnevnih obiskovalcev 160 evrov, enodnevnih pa 80 evrov.
Tisti, ki so obiskali stadion, so potrošili 30 evrov za nakup karte in v povprečju 10 evrov za ostalo potrošnjo, kot so nakup navijaških rekvizitov, pijača in hrana. Še nekaj denarja je najverjetneje porabil za prevoz, nakupe, oglede. "Glede na odličen rezultat je lahko potrošnja tudi po zaključku tekme narasla v primerjavi s preteklimi tekmami," so povedali na zavodu.
V turistično-informacijskem centru v središču Maribora so ta teden zabeležili 21 odstotkov več obiskovalcev kot v enakem obdobju lani. Povečan obisk so imeli v Hiši Stare trte, kjer je bila tretjina vseh gostov iz Velike Britanije.
Gostinski lokali v središču mesta so bili na dan tekme in dan prej polni, povsem zasedeni so bili tudi hoteli Term Maribor. "Zaradi nogometa je hotele naše družbe te dni obiskalo 15 odstotkov več turistov kot običajno," so navedli v omenjenem podjetju.
V Zavodu za turizem Maribor - Pohorje izpostavljajo, da športni turizem postaja eden največjih in najhitreje rastočih segmentov turističnih integralnih produktov in zaradi svojih vplivov veliko prispeva k doseganju osupljivih rezultatov na področju potrošnje in števila turistov v svetovnem merilu.
"Zaradi svoje narave in vpletenosti v področja okolja, družbe in kulture ter gospodarstva in omogočanja številnih razvojnih priložnosti postaja vedno bolj pomemben dejavnik oblikovanja turizma številnih turističnih destinacij. Tako tudi naše," pravijo v Mariboru.
Nogomet rešuje mariborski turizem
Uspešnost mariborskih nogometašev ugodno vpliva na turizem. Po izračunih Zavoda za turizem Maribor - Pohorje je povprečni obiskovalec, ki si je sredino tekmo ogledal na Trgu Leona Štuklja ali v katerem od mariborskih lokalov, na dan tekme potrošil v povprečju 15 evrov, kar nanese več kot pol milijona evrov prihodkov iz naslova tekme lige prvakov.