»Nazaj v čas noči čarovnic«, kot se v prevodu imenuje dogodek, je za marsikoga, ki je nestrpno pričakoval priznanega didžeja, postal prava nočna mora. Slednji se namreč na dogodku, ki je kot posebnega gosta najavljal prav Gigija D'Agostina, ni pojavil.
Zakaj je bilo temu tako, tistim, ki so vstopnice kupili in zanje odšteli 40 evrov, ni pojasnil nihče. Kupci, večinoma mladi, ki si vstopnico že tako težko kupijo, so se zato upravičeno jezili in klicali v naše uredništvo, naj raziščemo, kaj se je zgodilo, in predvsem, zakaj povsod, kjer želijo vračilo denarja, naletijo na zaprta vrata. Tudi na družabnih omrežjih je bil odziv precej buren. »Gigi party brez Gigija ... tipičen slovenski nateg, organizacija 1A,« se je glasil eden od zapisov. Drugi uporabnik istega omrežja je zapisal: »No, organizatorji, včeraj ste odgovarjali na vprašanja, danes pa kar nič.« In še zapis besne uporabnice facebooka: »Sram vas je lahko. Na veliko promovirate Gigija, potem pa ga ni. Lepo ste nas nategnili. Izgleda, kot da bi nekdo rabil denar, in seveda organizira 'fake' dogodek. Zdaj pa se mu smeji, ko ima polne žepe ...« Vsem jeznim piscem in klicateljem pa je bil pomemben le odgovor na eno vprašanje: »Kako dobim nazaj denar za vstopnico?«
Po naših neuradnih, a zanesljivih informacijah je bil organizator o odpovedi nastopa Gigija D'Agostina obveščen tri dni pred dogodkom in je tako imel dovolj časa, da bi tako pomembno informacijo delil s kupci vstopnic. To je sicer storil, a le na facebook strani dogodka, kjer je obvestilo videla zgolj peščica ljudi. Obiskovalci dogodka so opozorili tudi na zapis na spletni strani priznanega didžeja, kjer podatka, da bo nastopil v Sloveniji, ni bilo. Na to pa se je hitro odzval organizator, ki je objavil fotografijo zaslonske slike spletne strani didžeja, na kateri pa je dogodek bil zaveden.
A je pomenljivo, da je na fotografiji vidno, da je imel organizator v orodni vrstici namizja odprt photoshop, torej program, ki se uporablja za fotomontaže. Odgovore na vprašanja o nenavadnem toku dogodkov, ki nakazujejo na goljufijo, smo naslovili na Tantum Events, ki so na facebooku še vedno zapisani kot organizatorji dogodka.
Na vprašanje, ali jih je Gigi D'Agostino oz. njegovo osebje pred nastopom 30. 10. obvestilo, da ne bo nastopil na dogodku, so odgovorili: "Management omenjenega izvajalca nas pred 30.10. ni obvestil o odpovedi nastopa, saj za kaj takega ni imel nobene osnove, ker so bile vse dolžnosti iz naše strani do nejga pokrite (celotno plačilo je bilo na njihovem računu več kot teden dni pred dogodkom, kot je zavedeno tudi v pogodbi)." Ob tem so dodali še, da se jim na dan dogodka niso javljali preko nobenega komunikacijskega kanala. Povedali so še, da so kupce "o nastali sitauaciji in o veliki verjetnosti, da eden od izvajalcev na Halloween Back In Time-u ne bo nastopil, ker se nam ne javlja, obvestili cca 6 ur pred dogodkom. Za to smo uporabili socialno omrežje Facebook, ter Eventimovo spletno stran". Naši bralci so se nadalje pritožili, da ni mogoče dobiti vrnjene kupnine za vstopnice, na kar so odgovorili: "Kupnino se je zaradi praznika in s tem prostega dne na Eventimu dalo dobiti šele naslednji dan popoldne. Vračila potekajo nemoteno." Ker na nekaterih mestih kot organizatorja ne navajajo Tantum Events, temveč družbo Vsse Nepremičnine, katere lastnik je družba Elmo nepremičnine, d. d. Njihovo pojasnilo se glasi: "Organizator dogodka je družba Vsse nepremičnine d.o.o., tako kot organizator vse ostalih prireditev v klubu Cvetličarna."
Nekaj komentarjev si lahko ogledate v spodnji galeriji.
Jasno je, da so kupci vstopnic upravičeni do vračila kupnine, vsaj v delnem znesku. Iz Zveze potrošnikov Slovenije so nam v zvezi s situacijo odgovorili: »Ko gre za spremembo pogodbene vsebine (torej tudi odsotnost glavnega izvajalca), ima potrošnik pravico odstopiti od pogodbe in zahtevati povračilo kupnine.« Nekoliko drugače pa je v primeru, če se je potrošnik dogodka udeležil. V tem konkretnem primeru, ki se je pripetil na ZPS, odgovarjajo: »V navedenem primeru organizator omogoča vračilo celotne kupnine ob predložitvi neuporabljene vstopnice, potrošnikom, ki so se dogodka kljub odsotnosti glavnega izvajalca udeležili, pa na ZPS predlagamo, naj zahtevajo povračilo sorazmernega dela kupnine.«