Damjanovič, ki ga podpirajo tudi SDS, NSi in SLS, je izrazil presenečenje, da v Ljubljani še sedaj obstajajo predeli, ki nimajo urejene niti osnovne infrastrukture, kot so kanalizacija, vodovod in ceste.
Priložnost za izboljšave na kulturnem področju v mestu vidi v sožitju in zlitju kulturnih institucij.
Glede predvolilne kampanje v medijih pravi, da se na soočenjih ukvarjajo z "luknjami" iz preteklosti, nihče pa ne vpraša, kaj je globalni smisel za prihodnost. "Naloga slehernega župana pa je povsod ista: da poskrbi za osnovno blaginjo ljudi, za infrastrukturo, vendar se ogromno sredstev porabi za t. i. luksuz, po drugi strani pa ljudje marsikje nimajo niti osnovnih javnih dobrin," je dejal.
Damjanovič, sicer direktor Slovenske filharmonije, priložnost za izboljšave na kulturnem področju v mestu vidi v sožitju in zlitju kulturnih institucij. Če hočemo imeti kulturni turizem, bomo morali po njegovem mnenju to strateško povezati, tudi glede financiranja prioritet, da bomo lahko prišli na tržne sezname tujih agencij.
Ljubljana ima prednost, ker je majhno mesto v primerjavi z drugimi prestolnicami.
Glede možnosti uvedbe tramvaja meni, da bi bil ta mogoč na rumenem pasu. Tramvaj po njegovih besedah sicer ni idealna rešitev, je pa ekološko bistveno bolj sprejemljiva kot avtobusi na dizelsko gorivo. "Mislim, da bi morali predvsem razmišljati v drugo smer, namreč o ozaveščanju Ljubljančanov o pomenu javnega potniškega prometa," je še dejal.
Kot gostiteljica turistov ima Ljubljana po njegovem mnenju prednost, ker je majhno mesto v primerjavi z drugimi prestolnicami. "Vendar pa dostikrat ob premišljevanju o turizmu pozabljamo na Ljubljančane. Od sto turistov se bosta morda dva vrnila v Ljubljano, Ljubljančani pa tu živijo," je dejal.