V Revozovi službi za stike z javnostjo so zapisali, da so hkrati z novim twingom na njihovih proizvodnih trakovih še prejšnji model twinga, štirisedežni smart in clio II. Glede proizvodnje novega štirisedežnega smarta s skupno vozno osnovo z novim twingom pa so pojasnili, da je začetek njegove proizvodnje v pristojnosti partnerskega Daimlerja.
Prodajo novega twinga v večini evropskih držav in Sloveniji so napovedali za september. Sicer pa si obetajo, da naj bi Revoz tekoče poslovno leto končal z nekoliko večjimi proizvodnimi količinami kot lani, so dodali.
V Revozu so že pred začetkom serijske proizvodnje novega modela twinga napovedali, da bodo do konca leta v proizvodnji zaposlili 70 delavcev za nedoločen čas in približno 200 delavcev za določen čas. Po njihovih današnjih podatkih so glavni del zaposlovanja končali.
Poslej bodo pokrivali le še morebitne odhode, novi delavci pa so v začetku zaposleni preko agencij. V nadaljevanju jih bodo najmanj 70 zaposlili neposredno v Revozu, sicer pa imajo tam sedaj približno 2400 zaposlenih, so navedli.
Kot je v navadi, se bodo Revozovi zaposleni tudi letos odpravili na kolektivni poletni dopust. Na dopustu bodo med 4. in vključno 22. avgustom oz. zaradi proizvodnih potreb v primerjavi z lanskim letom en teden manj. Med kolektivnim dopustom pa bodo v tovarni potekala določena dela za zagotavljanje potrebnih komercialnih količin novega twinga, so še sporočili Revoza.
Sicer novomeška tovarna, katere letna zmogljivost znaša 220.000 vozil, k Renaultovi evropski proizvodnji prispeva desetino, njen tržni delež v Sloveniji pa je 16-odstoten.
Po Revozovih podatkih je njihova nova proizvodna linija del investicijskega projekta Edison, v okviru katerega je poleg twinga predvidena tudi proizvodnja vozil Daimlerjeve znamke Smart. Projekt je skupno vreden 450 milijonov evrov, slovenska država pa je zanj predvidela skupaj 22,5 milijona evrov subvencij, ki jih bodo v Revozu v prihodnjih letih prejemali na podlagi predloženih dokazil.