Sredina nesreča, ko se je na reki Muri prevrnil čoln z devetimi osebami, ena oseba pa naj bi bila še vedno pogrešana, odmeva po vsej državi.

Reporter.si
Ko voda pokaže moč: Kaj nas brani pred naslednjo naravno katastrofo?
Policisti so z zbiranjem obvestil ugotovili, da so državljani Slovenije med plovbo po reki Muri pred brodom Novakovec s spodnjim delom čolna zadeli potopljeno drevo, ki ni bilo vidno s čolna, zato je sprednji del dvignilo v zrak, zadnji pa zalilo z vodo, zaradi česar se je čoln prelomil na pol.
Z nesrečo je seznanjen tudi predsednik Rafting zveze Slovenije Uroš Lovrenčič, ki pravi, da udeleženih Slovencev ne pozna. »Po informacijah, ki jih imam trenutno na voljo, sem prepričan, da ni šlo za raftarje, ampak za organizirano vožnjo ljudi v aluminijastih čolnih, ki so po mojih številnih rečnih izkušnjah smrtno nevarna plovila za tekoče vode. Prav zato je kakršnakoli povezava dogodka z raftingom najmanj neumestna, saj se s tem povzroča nepopravljiva škoda. V Rafting zvezi Slovenije imamo prek 250 usposobljenih vodnikov rafta in učiteljev raftinga ter se do športnega turizma vedemo strogo profesionalno in odgovorno,« je poudaril Lovrenčič. Po neuradnih podatkih, ki smo jih uspeli pridobiti, pa je vožnjo po Muri organiziral Miran Vereš, sicer inštruktor padalstva, ki turistične vožnje po Muri izvaja brez ustrezne licence. Iz zanesljivih virov pa tudi to, da Vereševi čolni nimajo predpisane opreme in da potniki v njih pogosto nimajo oblečenih reševalnih jopičev, zato poznavalci ne izključujejo možnosti, da je bil brez njega morebiti tudi nesrečni Igor. Sicer pa je Vereš, ki smo ga včeraj zaman poskušali priklicati po telefonu, že lani in predlani organiziral vožnjo s kanuji iz Bakovcev do Beograda.