Da Vrhunec ostane na čelu UKC Ljubljana do izbora novega generalnega direktorja, so se odločili, ker ne želijo obglaviti zavoda, kot se je to zgodilo na ministrstvu za zdravje, je po seji novinarjem pojasnila predsednica sveta Aleksandra Markovič-Predan. Razpis nameravajo objaviti v kratkem.
Člani sveta so na seji opravili razgovor z Vrhuncem, preučili vso dokumentacijo v zvezi s hišnimi preiskavami v primeru operacijskih miz, ki jim jo je posredovalo sodišče, pridobili so tudi pogodbe za servisiranje operacijskih miz iz UKC Maribor, prvo pogodbo, ki jo je s podjetjem Medicoengineering sklenil UKC Ljubljana, ter kasnejši aneks k tej pogodbi.
Seznanili so se tudi z revizijskim poročilom tega primera, opravili razgovore z vsemi vpletenimi ter z notranjo revizorko, je povzela Markovičeva. Notranja revizija je po njenih besedah neugodna za vodstvo UKC Ljubljana oz. je kritična do celotnega postopka, kako je bil ta posel sklenjen.
Sistem javnega naročanja v UKC Ljubljana bo treba spremeniti, pravi Markovičeva. V svetu zavoda niso zadovoljni ne s pogodbo ne z aneksom, je še dejala.
Ker ne želijo, da bi UKC Ljubljana ostal obglavljen, so kljub temu sklenili, da bo Vrhunec za zdaj ostal na čelu zavoda, a le do izbora novega direktorja, je pojasnila Markovićeva. Vrhuncu se sicer mandat vršilca dolžnosti izteče avgusta.
Kriminalisti so v začetku aprila izvedli več hišnih preiskav zaradi suma prirejanja javnega naročila pri poslu med UKC Ljubljana in podjetjem Medicoengineering za servisiranje operacijskih miz in pridržali tudi pet oseb, med njimi Vrhunca in še nekatere zaposlene v UKC Ljubljana. S poslom naj bi javni zavod oz. javna sredstva oškodovali za okoli 448.000 evrov. Vrednost vzdrževalne pogodbe za operacijske mize med UKC Ljubljana in Medicoengineeringom, ki je sklenjena za dobo treh let, je znašala 770.733,78 evra z DDV.
Zaradi omenjenega posla je sicer v. d. generalnega direktorja UKC Ljubljana Simon Vrhunec odredil interni nadzor. Z zaključnim poročilom so se člani sveta seznanili nocoj. Poročilo med drugim opozarja na neustrezne evidence, ki bi omogočale sproten pregled stanja operacijskih miz, neustrezno spremljanje stroškov vzdrževanja ter slabo načrtovanje.
Revizorji so ugotovili, da pogodba za nakup 38 operacijskih miz iz leta 2002 ni vsebovala nobene določbe glede poročanja izvajalca naročniku o servisiranju in vzdrževanju operacijskih miz, niti o njihovem stanju.