Kot so sporočile avstralske oblasti, pristojne za varnost na morju (Amsa), sicer za noben kos, ki so ga ladje doslej potegnile iz morja, ni moč trditi, da nedvomno pripada malezijskemu boeingu 777.
Kosi, ki jih iščejo, so sicer dokaj majhni. Po navedbah novozelandske vojske so domnevne razbitine, ki jih je v petek v oceanu zaznalo novozelandsko letalo, velike le od 50 do 100 centimetrov. So pa iz več letal, ki preiskujejo območje, danes videli nove naplavine, ki bi bi bile lahko deli strmoglavljenega letala, navedbe Amse povzema nemška tiskovna agencija dpa.
Avstralski premier Tony Abbott je poudaril, da imajo sodelujoči v iskalni akciji izredno težko nalogo. "Ne smemo podcenjevati tega dela, gre za izredno oddaljeno območje," je novinarjem danes dejal Abbott. "V širnem oceanu skušamo najti majhne kose razbitin," je dodal.
Malezijski minister za promet Hishamuddin Hussein pa se je danes, tri tedne po strmoglavljenju, zavzel za nadaljevanje iskanja "morebitnih preživelih". "Čeprav so možnosti zelo majhne ... bomo nadaljevali iskanje morebitnih preživelih," je dejal v nagovoru svojcem malezijskih potnikov in članov posadke, ki so bili na krovu letala družbe Malaysian Airlines, ki je bilo na poti iz Kuala Lumpurja v Peking. Malezijske oblasti so sicer pred dnevi sporočile, da preživelih ni.
Boeing 777 z 239 ljudmi na krovu je z radarskih zaslonov izginil približno uro po vzletu iz Kuala Lumpurja 8. marca. Namenjen je bil v Peking. Iskanje skrivnostno izginulega letala se je na odmaknjen predel Indijskega oceana osredotočilo po številnih satelitskih posnetkih plavajočih predmetov na območju, ki bi bili lahko povezani z letalom.
Po novi analizi poti letala se je iskalno območje v petek pomaknilo za okoli 1100 kilometrov severovzhodno. Novi podatki namreč kažejo, da je letalo družbe Malaysia Airlines letelo hitreje, kot so sprva mislili, in tako prej ostalo brez goriva ter strmoglavilo.