Kot v zvezi z raziskavo ugotavlja vodja projekta GEM za Slovenijo Miroslav Rebernik, vključenost žensk v podjetništvo v svetu zelo variira in je v Evropi precej skromna, še posebej pa v Sloveniji.
"Medtem, ko je v Pakistanu v podjetništvo vključen le en odstotek odraslih žensk, je v afriških državah ta odstotek zelo visok, najvišji v Zambiji s kar 40 odstotki. V Evropi so stopnje vključevanja žensk v podjetništvo skromne. Po deležu odraslih žensk, ki se vključujejo v zgodnje podjetništvo, sta na prvih mestih Estonija z 9,7 in Latvija z 8,2 odstotka, Slovenija pa se z 2,6 odstotka uvršča na zadnje mesto v Evropi," pravi Rebernik.
Ženske pa po ugotovitvah raziskave ne zaposlujejo le sebe, temveč, kot kažejo ocene, 48 milijonov podjetnic v nastajajočih in novih podjetjih ter 64 milijonov podjetnic v ustaljenih podjetjih, zaposluje enega ali več ljudi v svojih podjetjih.
Ženske ob tem tudi pričakujejo rast svojih podjemov. Sedem milijonov podjetnic, ki začenjajo s podjetniško aktivnostjo, ter pet milijonov podjetnic v že uveljavljenih podjetjih pričakuje, da bo njihovo podjetje v prihodnjih petih letih odprlo vsaj šest novih delovnih mest.
Sicer pa raziskovalci ugotavljajo, da bo potrebno še veliko naporov, virov ter programov, ki jih podjetnice potrebujejo za še uspešnejše delovanje in rast. Med temi omenjajo, da bo potrebno graditi nova sodelovanja in najti vzvode za uresničitev idej in zamisli, razvijati podjetniške sposobnosti in odnos do podjetništva ter omogočati dostop do sredstev, ki so potrebna za rast podjetij in generiranje zaposlovanja.
Kot ugotavljajo, ženske v povprečju v veliko večji meri kot moški delujejo v storitvenem sektorju, ki je usmerjen na potrošnika. V tem sektorju sicer pogosto delujejo tudi podjetniki, vendar pa v razvitih državah moški močno prevladujejo v proizvodnem sektorju ter storitvenem sektorju, ki temeljita na kapitalu in znanju.
Kljub temu, da so v razvitih državah v Evropi in v ZDA ženske v povprečju enako ali bolje izobražene kot moški, pa imajo bistveno nižjo stopnjo samozaupanja v lastne podjetniške sposobnosti. V vseh regijah sveta velja, da se ženske tudi bolj bojijo podjetniškega neuspeha kot moški, kar še zlasti velja za razvite azijske države ter Evropo.
Prevladujoč motiv za vključevanje v podjetništvo v vseh regijah sveta, še posebej pa v razvitejših državah, je izkoriščanje zaznane podjetniške priložnosti. Največ podjetniške aktivnosti zaradi priložnosti med ženskami obstaja v razvitih evropskih državah, kjer se v povprečju le vsaka četrta ženska vključuje v podjetništvo zaradi nujnosti in iskanja možnosti za preživetje, še ugotavlja raziskava GEM.