Če na avtocesto vstopite na Zdenčini, na Luškom pa izstopite, se vam lahko zgodi, da boste namesto sedmih (0,93 EUR) kun plačali kar 440 kun (58,56 EUR).
Družba Hrvatske avtoceste se sooča z več kot tisoč pritožbami uporabnikov elektronskega cestninjenja, ki jih pri vstopu na avtocesto ni registriralo pravilno in so morali zato ob izstopu plačati veliko višjo cestnino od predvidene.
Ko se vozniki pripeljejo pred zapornico na pasu za elektronsko cestninjenje, sistem, če za njimi parkira še en avtomobil, zazna sistemsko kartico v drugem avtomobilu, ne v tistem, ki je najbližji zapornici. Slednja se v tem primeru dvigne in skozi spusti prvo vozilo. Voznik drugega avtomobila pa ne more zapeljati na avtocesto, temveč mora koristiti magnetno kartico. Po izstopu z avtoceste pa sistem ne prepozna avtomobila, ki je bil prvi pri zapornici, zato se na zaslonu izpisuje 'nepoznan vstop'. V tem primeru se vozniku zaračuna dvakratni znesek najdaljše možne relacije. To pomeni, da če je nekdo na avtocesto Zagreb-Vrgorac vstopil na Lučkem in izstopil na izvozu Zdenčina, namesto predvidenih sedem kun plača tudi do 440 kun.
Drugega voznika, ki je za vstop na avtocesto koristil magnetno kartico elektronskega cestninjenja, sistem normalno spusti in mu zaračuna njegovo relacijo vožnje. Ta voznik kartico praviloma vrže v smeti. To družbi Hrvaške avtoceste predstavlja dodaten strošek, saj za vsako neizkoriščeno kartico plača davek na dodano vrednost. Lansko leto je davek na neizkoriščeno kartico znašal približno 11 kun, čez leto pa je imel HAC iz različnih razlogov 10.288 neizkoriščenih magnetih kartic, kar je skupaj zneslo približno 120.000 kun davka na dodano vrednost.
Družba HAC sicer priznava, da imajo težave z registracijo elektronskega cestninjenja vse od takrat, ko so sistem uvedli, vendar krivdo zvračajo na voznike. Opozarjajo, da so imeli v prvem polletju 1626 pritožb uporabnikov, ki družbo obtožujejo, ne da bi prebrali pravila in napotke o uporabi sistema. Pravila so namreč objavili na svoji spletni strani. Poleg tega družba pravi tudi, da vozniki ne upoštevajo znaka 'Držite razdaljo!', ki stoji na vhodu v pas z elektronskim cestninjenjem. V pravilih naj bi bilo zapisano tudi, da morajo vozniki vozilo ustaviti najmanj 10 metrov za tistim pred sabo. Kot besede jeznih hrvaških voznikov povzema Jutarnji list, je omenjene nasvete na spletni strani družbe izjemno težko najti, v rubriki 'Kako uporabljati ENC?' pa ni niti besede o pravilu desetih metrov.
Opozorilo o držanju razdalje res stoji na vhodu v pas ENC, vendar večina voznikov misli, da gre za opozorilo pred naletom. Poleg tega HAC voznike obtožuje, da sistema za elektronsko cestninjenje na avtomobilih ne namestijo pravilno, da z njim 'mahajo' pred zapornico, da bi ujeli signal, in podobno. Hrvaški vozniki pa so besni, saj menijo, da je popolnoma neprimerno, da HAC obtožuje njih in jih s tem še dodatno kaznuje. Uredba iz prej omenjenih navodil družbe na spletni strani namreč pravi, da v primeru prekinitve elektronskega sistema HAC ne odgovarja za škodo, ki bi jo morda utrpeli vozniki.