Slovenija

V vročini gre sladoled za med

STA / A.M.
5. 8. 2013, 18.30
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

Vroči poletni meseci močno povečajo prodajo vode, brezalkoholnih pijač, piva in sladoleda. Tudi ta vročinski val ni izjema in podatki trgovcev v Sloveniji, ki sicer podrobnejših podatkov ne razkrivajo, kažejo na krepko rast prodaje tovrstnih izdelkov.

Thinkstock

V Sparu Slovenija so v obdobju od 15. julija do 4. avgusta glede na enako obdobje lani beležili za 12 odstotkov večjo prodajo vode in brezalkoholnih pijač, za 10 odstotkov se je povečala prodaja piva. Prodaja sladoleda se je v tem obdobju povečala za 15 odstotkov. Kot pravijo v družbi, je prodaja sladoleda zelo občutljiva na vremenske razmere, zato je podatek o večji prodaji logična posledica letošnjih vročinskih valov.

V Mercatorju podatkov o prodanih količinah posameznih vrst ali skupin izdelkov ne morejo posredovati, v splošnem pa v poletnih mesecih glede na spomladanske in zimske mesece beležijo močno povečanje prodaje vseh brezalkoholnih pijač. Prodaja vode se spomladi poveča tudi do 40 odstotkov, poleti pa se glede na zimske mesece podvoji. Prodaja gaziranih brezalkoholnih pijač je višja za okoli 30 odstotkov. Prodaja piva se v poletnih mesecih glede na zimo podvoji. Podobno je s prodajo sladoleda, ki je v sezoni od aprila do septembra štirikrat višja kot v zimskih mesecih.

V Tušu so povedali, da od začetka vročinskega vala beležijo izjemen porast prodaje vode in osvežilnih pijač ter sladoleda. Konkretnejših podatkov ne navajajo, dodajajo pa, da so poletni meseci vedno zelo pomembni za prodajo pijač in sladoleda.

Tudi v Hoferju opažajo, da so poletni meseci, predvsem pa daljša vročinska obdobja, kot je trenutno, čas, ko se proda največ osvežilnih pijač, sladoleda in drugih osvežilnih živil.

V Lidlu Slovenija opažajo, da se povpraševanje po osvežilnih pijačah, sladoledu in tudi pivu ob poviševanju temperatur ter zaradi sezone piknikov in druženja na prostem vsako leto močno poveča. Tako se poleti prodaja sladoleda v povprečju poveča tudi za 10-krat, povpraševanje po mineralni in navadni vodi ter vodah z okusom, ki jih ponujajo, je v poletnih mesecih do trikrat večje, za približno toliko pa se v Lidlu v toplejših mesecih poveča tudi prodaja piva.

Estrada

SanjskaPoroka-clanek-svet
Last minute Sanjska poroka

Glasovanje: Kdo si zasluži 'Last minute Sanjsko poroko'?

Moamer Kasumović
Šok v BiH

Znani bosanski igralec Moamer Kasumović obsojen zaradi spolnega napada na mladoletnika

tisti dnevi v mesecu
Podkast

Video: Tisti dnevi v mesecu v drugi sezoni še bolj pikantni in žgečkljivi

Blaž Švab, Jasna Kuljaj, Z Jasno in glasno
Z Jasno in glasno

Kaj si Blaž Švab misli o velikem hitu poletja, pesmi Brajde

Sophia Loren
Jubilej

Diva Sophia Loren slavi že 90 let: Iz revščine v Hollywood

Kesha
Nihče ne želi imeti opravka z njim

Pevka Kesha zaradi tega incidenta preoblikovala besedilo

Zanimivosti

ciper_2
Ciper

Vse izgleda kot pred 50 leti

supet-luna, sankt-peterburg
Mini luna

Zemlja bo za kratek čas dobila še eno luno

HUAWEI Watch GT 5-6
Zanimivosti

Vau! Huawei predstavil nove naprave!

IMG_2113
Mednarodni festival

Speculum Artium 2024: Kjer se srečajo umetnost, znanost in virtualna resničnost

cryptocoin, kriptovaluta, mining, rudarjenje, kripto
Zanimivosti

Najboljši načrt za zaslužek s kriptovalutami: CrytocoinMiner vam omogoča zaslužek vsak dan

kovanec
Izjemno redka zbirka

Po stotih letih začeli s prodajo kovancev "kralja masla", za enega iztržili 1,2 milijona evrov