Pomisleki so predvsem glede njegove uporabe v primeru, da je letenje z rednimi linijami ugodnejše, ministri pa so precej bolj enotni pri stališču, da je treba falcona prodati. Vlada Janeza Janše je novembra lani sklenila, da falcon postane del flote Slovenske vojske (SV) in se ga preregistrira v vojaško plovilo ter uvrsti v program Atares za izvajanje prevozov na podlagi bilateralnih dogovorov z državami članicami Nata in EU, možna je tudi uporaba v državne namene. Obenem po odločitvi vlade ostaja odprta možnost prodaje.
Prvi je s falconom poletel obrambni minister Roman Jakič, ki je 26. junija skupaj z načelnikom Generalštaba SV Dobranom Božičem v Libanonu obiskal kontingent SV, ki deluje v okviru operacije Unifil. Čeprav je prebil led, kakor se je sam izrazil že ob napovedi uporabe falcona, ni videti, da bi njegovi koalicijski kolegi kaj kmalu sedli na letalo.
Predsednik SD Igor Lukšič obžaluje že sam nakup tega letala in meni, da gre za "eno nesrečno zgodbo", prav tako mu je žal, da se letala ni prodalo takrat, "ko je bil čas za to" in ga je vlada dala v najem. Jakič pa je sedaj verjetno ocenil, da je bolje, da je letalo v uporabi, je ob robu kolegija predsednikov koalicijskih strank sklepal Lukšič. Na ta način je po Lukšičevih besedah vsaj dal vedeti, da je letalo uporabno. Vlada letalo namreč hkrati prodaja, kupec pa bo tako lahko videl, "da letalo leti".
Tudi notranji minister Gregor Virant meni, da bi morali s falconom "že zdavnaj nekaj narediti", ali ga oddati v najem ali pa ga prodati. "To je ena taka tipična zgodba, kako se ne dela z javnim denarjem," je dodal ob robu kolegija predsednikov koalicijskih strank. Oceni, da je treba letalo prodati, se pridružuje tudi zunanji minister Karl Erjavec.
Minister za kmetijstvo in okolje Dejan Židan kaj veliko priložnosti za letenje s falconom ne vidi. Kot je pojasnil ob robu kolegija predsednikov koalicijskih strank, so delegacije njihovega ministrstva ponavadi zelo majhne, zato bi bilo letenje stroškovno zelo neupravičeno. Če pa bi se stroškovno to izplačalo, Židan upa, da bodo letalo uporabljali vsi. Največji strošek in škoda za državo sta najverjetneje po njegovi oceni prav ta, "da falcon počasi propada v neki garaži".
Tudi Virant deli Židanovo mnenje, da je treba redne letalske linije uporabljati, kadar so te cenejše od uporabe falcona.
Kakšnega posebnega veselja po letenju s falconom, kakor pravi, nima niti Erjavec, saj da brez vsakega problema uporablja redne letalske linije. In čeprav mu kot ministru pripada uporaba poslovnega razreda, gre raje v ekonomski razred, hkrati pa se ministru "kar neprimerno" zdi, da se ob sedanji finančni situaciji falcon sploh uporablja.