Danes vrhunec

Preverite, katere ceste bodo zaprte zaradi maratona Franja

J.P./STA
12. 6. 2016, 09.20
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.59
Deli članek:

Danes bo 35. maraton Franja BTC City doživel svoj vrhunec, saj bosta na sporedu veliki maraton (156 km) in mali maraton (97 km); maraton se je začel ob 9. uri, mali maraton ob 10.30, ob 18. uri pa je predviden zaključek s podelitvijo nagrad.

STA
Dogajanje na Maratonu Franja se je začelo že v petek, ko je bila v sklopu tega vožnja na čas, ta pa je štela za državno prvenstvo.

Prireditev pripravlja Kolesarsko društvo Rog ob podpori družbe BTC, Mestne občine Ljubljana in številnih drugih pokroviteljev. Prvič je bila izvedena 22. julija 1982 pod taktirko pokojnega Zvoneta Zanoškarja na pobudo Toneta Fornezzija-Tofa in je bilo na njej okoli 700 udeležencev.

Prireditelji pričakujejo, da bo udeležba ob lepem vremenu presegla 8000 registriranih tekmovalcev, kar bi bil nov rekord največje slovenske kolesarke rekreativne prireditve.

Tridnevna prireditev se je začela v petek s kronometrom med Ljubljano in Domžalami, v soboto pa sta bila na sporedu družinsko-šolski maraton (25 km) in preizkušnja za najmlajše (1,5 km).

Vrhunec prireditve

Danes se obeta vrhunec prireditve, saj sta na sporedu veliki maraton (156 kilometrov) in mali maraton (97 kilometrov). Veliki se je začel ob devetih, udeleženci malega so s startne črte speljali uro in pol pozneje.

Veliki maraton

Proga poteka od štarta v BTC Cityu levo na Šmartinsko cesto, zavije levo na Kajuhovo, nadaljuje po Kajuhovi, Litijski in Poljanski cesti, zavije levo na Roško in nadaljuje do Karlovškega mostu, kjer zavije desno na Karlovško, nadaljuje po Zoisovi, Aškerčevi in naprej po Tržaški.

gis.si
Veliki maraton Franja

Trasa se nadaljuje po Tržaški cesti do Brezovice, kjer je uradni štart maratona (pri podjetju Prigo). Nato do Vrhnike, naprej čez vrhniški klanec do Logatca in Kalc, od tam desno proti Godoviču. Iz Godoviča proti Idriji in Želinu (nevaren spust). Zaradi nevarnega spusta bo cesta G101 med Godovičem in Idrijo zaprta za ves promet med 09.55 in 13.05. Od tam proti Cerknemu, sledi vzpon na Kladje, od koder se pot spusti do Trebije. Cesta od Cerknega preko Kladja do Trebije bo zaradi varnosti za ves promet zaprta od 9.55 do 14.00. V Trebijah trasa zavije levo proti Gorenji vas, nato čez Škofjo Loko po cesti 314 proti Jeprci in Vodicam ter skozi Tacen po Nemčki cesti do Dunajske. V Križišču z Dimičevo levo do Kranjčeve ceste, nato pa od krožišča Žale po Pokopališki cesti do Šmartinske ceste, kjer se maraton v BTC Cityju zaključi.

Za ves promet bodo med maratonom zaprte naslednje ceste:

Spust od Godoviča proti Idriji (med 50. in 60. kilometrom, G102), med 09.55 in 13.05.

Vzpon iz Cerknega na Kladje ter spust proti Trebiji (od 80. do 95. kilometra), med 10.55 in 15.00.

Cesta med Tacnom in BTC Cityjem, cilj (med 146. in 156. kilometrom), med 12.30 in 17.00.

Mali maraton

gis.si
Mali maraton Franja

Trasa in časovnica malega maratona Franja je zasnovana tako, da poteka po isti poti kot originalni Maraton Franja. Oba se začneta v BTC City; pot je enaka prvih 7 kilometrov, do Dolgega mostu. Tam se Mala Franja odcepi in nadaljuje skozi Kozarje, kjer je pri Mizarstvu Peklenk uradni štart maratona. Naprej gre pot skozi Dobrovo in Horjul do Vrzdenca. Proga nato vodi skozi Lučine do Gorenje vasi, kjer se zopet priključi Veliki Franji in poteka skupaj z njo po enaki časovnici ter progi do cilja v BTC City.

Za ves promet bodo med maratonom zaprte naslednje ceste:

Cesta med Vrzdencem in Gorenjo vasjo (med 27. in 45. kilometrom) med 11.00 in 13.00 uro.

Cesta med Tacnom in BTC Cityjem, cilj (med 146. in 156. kilometrom) med 12.30 in 17.00.

Estrada

Moamer Kasumović
Šok v BiH

Znani bosanski igralec Moamer Kasumović obsojen zaradi spolnega napada na mladoletnika

tisti dnevi v mesecu
Podkast

Video: Tisti dnevi v mesecu v drugi sezoni še bolj pikantni in žgečkljivi

Blaž Švab, Jasna Kuljaj, Z Jasno in glasno
Z Jasno in glasno

Kaj si Blaž Švab misli o velikem hitu poletja, pesmi Brajde

Sophia Loren
Jubilej

Diva Sophia Loren slavi že 90 let: Iz revščine v Hollywood

Kesha
Nihče ne želi imeti opravka z njim

Pevka Kesha zaradi tega incidenta preoblikovala besedilo

lady gaga gucci-gucci
Soočila se je na drugačen način

Lady Gaga spregovorila o govoricah z začetka svoje kariere, da je moški

supet-luna, sankt-peterburg
Mini luna

Zemlja bo za kratek čas dobila še eno luno

HUAWEI Watch GT 5-6
Zanimivosti

Vau! Huawei predstavil nove naprave!

Mednarodni festival

Speculum Artium 2024: Kjer se srečajo umetnost, znanost in virtualna resničnost

cryptocoin, kriptovaluta, mining, rudarjenje, kripto
Zanimivosti

Najboljši načrt za zaslužek s kriptovalutami: CrytocoinMiner vam omogoča zaslužek vsak dan

kovanec
Izjemno redka zbirka

Po stotih letih začeli s prodajo kovancev "kralja masla", za enega iztržili 1,2 milijona evrov

avto, henry ford
Model T

Avto je vse pregnal s ceste