Glavna cesta med Ptujem in Slovensko Bistrico predstavlja kritični odsek z največ mrtvimi udeleženci v prometnih nesrečah, je sporočil Miran Šadl, predstavnik za odnose z javnostmi na Policijski upravi Maribor. V letošnjem letu je v treh prometnih nesrečah na tem odseku umrlo kar pet ljudi (v zadnji trije, sicer pa po en udeleženec), policisti pa ugotavljajo, da je eden izmed vzrokov tudi neprilagojena hitrost vožnje.
Hitrost vozil na tem odseku predstavlja ključno težavo pri zagotavljanju varnosti v cestnem prometu, zato policisti vsak dan izvajajo nadzor cestnega prometa. »Prekoračitve največje dovoljene hitrosti ugotavljamo z mobilnim radarjem Provida, ročnimi laserskimi merilniki hitrosti in dopplerskim radarjem. Vozniki pa, ugotavljamo, kljub vsem našim naporom in opozorilom o nevarnosti tega cestnega odseka vozijo mnogo prehitro,« je pojasnil Šadl. Predvsem skrb vzbujajoča je hitrost vozil v križišču glavne ceste in regionalne ceste za Kungoto pri Ptuju, kjer je omejitev hitrosti 50 kilometrov na uro. »Na kritičnem odseku glavne ceste med Ptujem in Slovensko Bistrico smo zaznali tudi hitrosti, ki so za kar več kot 50 kilometrov na uro višje od največje dovoljene na cesti zunaj naselja. Takšnih je bilo v obdobju od avgusta do danes že šest,« je dejal Šadl.
Vozniki tudi pijani
Policisti poleg prevelikih hitrosti še vedno ugotavljajo, da veliko voznikov vozi pod vplivom alkohola. »Tudi v prihodnje bomo na tem kritičnem odseku permanentno izvajali nadzor prometa in zoper voznike, ki kršijo cestnoprometne predpise, odločno represivno ukrepali. Pri opisanih prekrških bo toleranca ničelna,« je zaključil Šadl.
Potrjena prometna ureditev
Na problematiko nenehno opozarjajo na občini Kidričevo, kjer je tamkajšnji podžupan Damjan Napast za Novice Svet24 povedal, da gre za državno cesto in da so imeli pred mesecem dni s pristojnimi iz Direkcije RS za ceste sestanek, na katerem so potrdili prometno varianto z umestitvijo semaforiziranih križišč. »Uredili bi štiri križišča, na katerih bi bili urejeni tudi odstavni pasovi, ki bi preprečevali morebitne nalete vozil. Tako imenovani inteligentni semaforji bodo s sistemom detektorjev poskrbeli, da bodo vozilom, ki prekoračijo hitrost, nemudoma preklopili na rdečo luč,« je pojasnil Napast in dodal, da imajo obljubo pristojnih, da se bodo v naslednjem letu začela dela, kar bi pomenilo, da bi križišča začela delovati konec leta. »Vse pa je odvisno od proračuna in nove vlade,« je zaključil Napast.