Črna kronika

Zadnji lastniki in direktor Avtohiše Odar ovadeni zaradi poslovne goljufije in oškodovanja upnikov

M.J.
16. 1. 2015, 10.04
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.56
Deli članek:

Kriminalisti so zaradi suma poslovne goljufije in oškodovanja upnikov kazensko ovadili zadnja dva lastnika in direktorja Avtohiše Odar, nekoč enega največjih trgovcev z avtomobili, poroča današnji Dnevnik. Danielu in Marjanu Kralju ter Danijeli Mulec očitajo poslovno goljufijo v višini 940.000 evrov, upnike pa naj bi oškodovali za 125.000 evrov.

Google street view

Zaradi poslovne goljufije in oškodovanja upnikov zadnjim lastnikom in direktorju Avtohiše Odar grozi do deset let zaporne kazni. Medtem pa je za številnimi umetninami, vozili in poslovno opremo iz prodajnih salonov in avtopralnice izginila vsaka sled, poroča časnik.

Avtohiša Odar, ki je bila pred stečajem zastopnica za avtomobilsko znamko Suzuki, je imela še konec leta 2012 za okoli 20 milijonov evrov premoženja, v stečajni masi pa je ostalo za vsega okoli dva milijona evrov zastavljenih nepremičnin in manjših finančnih naložb.

Na drugi strani pa jim je, kot poroča Dnevnik, uspelo izprazniti vse tri prodajne salone, odtujiti neznano število vozil, več umetniških slik. "Neznanim kupcem so bila prodana tudi nekatera vozila, ki so bila v lasti lizinških družb, finančni upravi pa je sedem vozil uspelo še pravočasno zaseči. Izginile so celo straniščne školjke in vse drugo, kar se je dalo odstraniti s sten," je zapuščino opisala stečajna upraviteljica Nataša Jeršič.

Koliko premoženja je izginilo in kje je končalo, ni mogoče ugotoviti. Sodeč po dostopnih podatkih pa se je "čiščenje" Avtohiše Odar začelo po tem, ko je Miroslav Odar podjetje sredi leta 2012 prodal. Sprva je družbo kupila T-Skupina, ki je po nekaj mesecih Avtohišo Odar preprodala naprej družbi D&G Avto in na koncu Marjanu Kralju, tudi zadnjemu direktorju Avtohiše Odar.

T-Skupina, kjer so se Daniel in Marjan Kralj ter Mulčeva izmenjavali kot lastniki, je v vsega nekaj letih zamenjala šest imen ter pet poslovnih naslovov. Zadnji dve leti družba prav tako ni oddajala bilanc, še preden je Avtohiša Odar končala v stečaju, pa je bila T-Skupina izbrisana iz sodnega registra brez likvidacije. Podoben manever so poskušali izpeljati tudi v D&G Avto in Avtohiši Odar, vendar je upnikom likvidacijo omenjenih dveh družb še pravočasno uspelo preprečiti.

Za poplačilo vseh upnikov bo zmanjkalo približno 16 milijonov evrov. Okoli milijon evrov lahko s prodajo poslovnega centra v Ljubljani pričakuje le Družba za upravljanje terjatev bank, medtem ko bo Hypo Leasing svojo 2,5-milijonsko terjatev delno poplačal s prodajo poslovnega centra v Slovenj Gradcu.

V bistveno slabšem položaju pa so finančna uprava, ki terja 1,6 milijona evrov, in KBM Leasing (0,8 milijona evrov), ki bosta po dostopnih podatkih skupaj dobili le nekaj deset tisoč evrov, še poroča Dnevnik.