Električna kombinacija T-Hybrid bo na voljo samo za GTS, medtem ko osnovna Carrera dobi iz 3-litrskega motorja nekoliko več moči. T-Hybrid je kot rečeno nov pogon, prvič hibridni za 911. GTS ima zdaj namesto prejšnjega 3.0 večji, 3,6-litrski šestvaljni bokser, ki pa ni bistveno bolj navit od predhodnika. Premore 357 kW (dobra 2 kW več) ali 485 KM. Bolj bistveno za inženirje je, da so uravnovesili emisije in dobro izgorevanje (lambda indeks je vedno 1, tudi pri maksimalni obremenitvi). Motor je povezan na novi osemstopenjski dvosklopčni menjalnik, na katerega je integriran tudi elektromotor, ki premore 41 kW (56 KM) ali za kratek čas celo 48 kW (65 KM) in 150 Nm navora. Skupna sistemska moč je tako 398 KW (541 KM) in 610 Nm navora.
Moč za elektromotor ne prihaja le od regeneracije pri zaviranju, pač pa tudi iz generatorja, vgrajenega v turbo polnilnik. Enojna vetrnica namesto prejšnje dvojne in je kot rečeno, unikatna, saj je med rotorja vgrajen tudi elektromotor, ki poskrbi, da se turbo takoj zavrti na ustrezne vrtljaje, hkrati pa izpušni plini posredno generirajo elektriko za električni del motorja. V praksi elektromotor tako deluje tudi pri maksimalnem pritiskanju bencinskega motorja in dlje časa kot na primer na dirkališču. Presežek energije se hrani v kompaktno litij-ionsko baterijo s kapaciteto 1,9 kWh, ki je nameščena v nosu in ima le 27 kilogramov. Napetost sistema je 400 V, elektrika pa med drugim žene tudi kompresor klimatske naprave, posledično je manj jermenov in tudi konstrukcija motorja je manjša od prejšnjega 3-litrskega.
Z maso 1595 kilogramov je novi GTS 50 kilogramov težji od prejšnjega brez dodatkov, treba pa je upoštevati, da sta ogrevanje sedežev in krmiljenje zadnjih koles serijska. Cilj inženirjev pri izgradnji tega inovativnega hibrida ni bila ekonomija, ampak zmogljivosti in užitek v vožnji. GTS je celo bolj varčen od predhodnika, sicer le za 0,1 litra, pa vendarle, je pa precej hitrejši. Ker elektromotor zavrti turbino, še preden prevzamejo izpušni plini, je 1,8 bara tlaka na voljo takoj. Pospešek od 0 do 100 km/h traja le 3 sekunde, končna hitrost je 312 km/h. A kar je še bolj zanimivo je, kako hitro avto spelje z mesta; po 2,5 sekunde prevozi enako razdaljo kot najbolj naviti 911 Turbo S. Oprijem je zdaj tako dober, da GTS celo bolje pospešuje od Turbo S, ki je težji. Novi turbo polnilnik seveda poskrbi, da turbo luknje praktično ni več, odzivnost stopalke za plin pa je enaka kot pri normalno dihajočih motorjih.
911 pa ima še druge spremembe. Športnik ima zdaj povsem digitalni kokpit, klasični analogni merilniki so šli v zgodovino, je pa dizajn narejen tako, da verno spominja na klasiko s tahometrom na sredini zaslona. Zaslon sam meri 12,6 palca. Zunanjost ima nekaj običajnih sprememb – nova sta odbijača in nekaj aerodinamike, matrični LED žarometi pa so zdaj serijski. Opcijsko športno vzmetenje je pri GTS serijsko, prav tako športni izpušni sistem. Velikost gum pri GTS se je povečala na 315/30R21 zadaj, čeprav avto ni širši, je pa za odtenek daljši.
Osnovni 911 Carrera je še vedno opremljen s 3-litrskim bokserjem, ki pa je podedoval turbo polnilnika od prejšnjega GTS in intercooler iz 911 Turbo. Moč tako znaša 290 kW (394 KM) in »najpočasnejši« 911 do stotice ureže v 3,9 sekunde. Podobno kot GTS bo tudi Carrera serijsko na voljo le še z avtomatiko. Na voljo bo tudi klasični ročni menjalnik, a pri Porscheju še niso razkrili kdaj in kako. Manjka Carrera S, o katerem še niso rekli besede – bo bolj navita različica Carrere z dodatkom elektrike? Hibridni GTS je na voljo s štirikolesnim pogonom, marsikaj pa je prihranjenega tudi za poznejši 911 Turbo, ki bo zelo verjetno tako kot GTS opremljen z električnim dodatkom, a z dvema turbo polnilnikoma. Kaj se bo zgodilo s serijo GT? Bo ostala klasična ali prav tako elektrifiricana? Hibridna tehnologija ne bo našla poti v GT3, ker ta razred nima turbo polnilnika, prav tako pa je priključni hibrid iz 918 Spyder enostavno pretežak za GT3. 911 ni prvi Porschejev hibrid, saj sta elektrificirana že Panamera in Cayenne, a ta dva nista ekstremna športnika, kjer je teža in odzivnost še kako pomembna.