T-cross je na slovenskem trgu prisoten od leta 2019, a zanimivo, najboljše prodajne rezultate je dosegel sredi pandemije. Leta 2021 je Volkswagen zabeležil 1859 prodanih vozil, lani pa le še 804 avtomobile, kar je bila posledica težav v proizvodnji. Kljub slabši prodaji je bil model T-Cross četrti najbolje prodajani Volkswagnov avtomobil v segmentu križancev. Takoj za T-rocom, taigom in tiguanom.
Najmanjši križanec je bil deležen nekaterih vmesnih popravkov, ki zadevajo zunanjo ter notranjo obliko in tehniko. Omeniti velja, da ima v začetni serijski opremi LED-žaromete namesto halogenskih, verzija z najbogatejšim paketom opreme Style pa ima že vključene matrične LED-žaromete in svetlobni LED-pas med obema žarometoma. Kar zadeva zunanjost, je dobil nov sprednji odbijač, aluminijasto zaščito motorja, osveženo grafiko zadnjih luči, novo obliko platišč, ločene odsevnike na zadnjem odbijaču in tri nove barve – grozdno rumeno, prozorno modro in kraljevo rdečo. Zaradi nove oblike odbijačev se je skupna dolžina povečala za 27 milimetrov (4135 mm), ostale dimenzije ostajajo enake. Enako velik ostaja tudi osnovni volumen prtljažnika (od 385 do 455 litrov), ki je sicer odvisen od vzdolžnega položaja sedalnega dela zadnje klopi – ta je pomičen za 14 centimetrov. V primeru potrebe po prevozu večjih stvari se prtljažni prostor s preklopom naslona zadnje klopi poveča na 1281 litrov oziroma s preklopom naslona sovoznikovega sedeža je mogoče ustvariti ravno dno v skupni dolžini 2,39 metra.
Kratko uvodno srečanje z malim križancem daje takoj vedeti, da je potniška kabina prepletena z novimi materiali (manj je trde plastike), boljšo zvočno izolacijo in, jasno, prenovljena je tudi platforma za upravljanje. Serijsko je opremljen z osempalčnim oziroma pri bogatejših paketih z večjim 9,2-palčnim osrednjim zaslonom na dotik (Discover Pro), ki ima denimo vključeno navigacijski sistem, glasovno upravljanje, brezžično povezovanje s pametnimi telefoni (Apple Car Play in Android Auto) in kopico drugih dodatkov. Nova so tudi osvetljena drsna stikala za upravljanje klimatske naprave in drsniki za glasnost radia. Posodobljen je seznam varnostne opreme in povečana je nosilnost vlečne kljuke s 55 na 75 kilogramov, zaradi električnih koles, ki so težja in med kupci vse bolj priljubljena.
Tudi pogonska tehnika je rahlo spremenjena. Osnovo predstavlja litrski bencinski trivaljnik s 70 kilovati, ki je kot edini na voljo s petstopenjskim ročnim menjalnikom, zmogljivejša verzija pa je pridobila štiri kilovate in zdaj razvija skupno 85 kilovatov. Ta verzija je na voljo tako s šeststopenjskim ročnim kot sedemstopenjskim DSG-menjalnikom. Paradni konj ponudbe ostaja model T-Cross z 1,5-litrskim štirivaljnikom s 110 kilovati, ki ga je mogoče kombinirati le s sedemstopenjsko avtomatiko. Pogled na cenik pokaže, da so cene rahlo višje od predhodnika, a z upoštevanjem, da ima prenovljeni model več serijske opreme, je ta po izračunih zastopnika še celo nekoliko cenejši. Cena vstopnega modela se začne pri 22.810 evrih, v to pa ni vključen popust tisoč oziroma 1500 evrov, če se kupec odloči za nakup s financiranjem.