Na regijski predstavitvi modela smo v Italiji odpeljali prve kilometre s terencem, ki ga znamka predstavlja kot svoj najpomembnejši model, gre pa za naslednika evropskemu trgu že znanega modela XV. Zdaj se predstavlja z enotnim imenom za vse trge, z njim pa so povezali dve njegovi karakteristiki – je skovanka besed crossover in trekking. Crosstrek predstavlja idejo svobode in zmožnosti odpeljati se kamorkoli in kadarkoli, ne da bi se morali odločati med avtom za mesto ali avtom za brezpotja. Z njim so ohranili in poudarili osebnost prejšnjega modela ter okrepili njegovo funkcionalnost.
Nov »obraz« smo si prvič v živo ogledali v okolici Bergama ravno v jutru prvega snega letošnje jeseni. Zunanjost crosstreka razkriva njegov zabaven značaj skozi novo evolucijo dizajna, ki je usmerjen k zagotavljanju varnosti, estetike in predvsem vozniškega užitka. To so imeli oblikovalci v mislih tudi pri notranjosti, ki je bila zasnovana z močnim poudarkom na prijaznosti do uporabnika in zagotavljanju sproščujoče izkušnje v vsaki vozni situaciji, o čemer smo se lahko prepričali tudi sami na slikovitem terenu Lombardije.
Inženirji so v celoti ohranili vodljivost in varnost ter se osredotočili na strukturo notranjosti. Subaru je v sodelovanju s specialisti ortopedije oblikoval osnovo svojega pristopa k izkušnji vožnje s poglobljeno analizo strukture človeškega telesa, ki je pokazala možne vzroke za bolezni, povezane z udobjem med vožnjo, tako za voznika kot za potnike. Na osnovi tega so prilagodili svojo platformo SGP in ohranili nespremenjeno dinamiko ter okrepili udobje. Sedeži zagotavljajo boljšo podporo telesu, nameščenost njihovih nosilcev neposredno na šasijo pa zmanjša tresljaje glav potnikov in voznika za do 44 odstotkov. Izboljšana je tudi zvočna izolacija, ki zmanjša hrup za 50 odstotkov.
Izstopajoča tehnološka novost je 11,6-palčni informacijsko-zabavni zaslon, ki je nameščen vertikalno, povezljivost sistema Android Auto in Apple CarPlay pa je omogočena tudi brezžično. Za lažjo orientacijo na brezpotjih vsebuje geokodni lokacijski sistem What3words, ki omogoča lociranje na tri metre natančno.
Filozofija varnosti temelji na štirih stebrih, primarni, aktivni in pasivni varnosti ter sistemu EyeSight in naprednih tehnologijah. Sistem EyeSight nadzira voznikovo vedenje in spremlja, kdaj voznik umakne pogled s ceste.
Novi crosstrek ohranja zmogljivosti predhodnika s pomočjo pogona e-Boxer, ki ga sestavljata dvolitrski bencinski štirivaljni motor z močjo 100 kW in elektromotor z močjo 12,3 kW, povezan s CVT-menjalnikom, ki je bil razvit posebej za hibridne modele. Terenske vozne lastnosti dopolnjujeta simetrični štirikolesni pogon in možnost izbire različnih načinov vožnje glede na podlago.
Na voljo so trije paketi opreme: Style, Style Extra in Premium. Z novim modelom so obstoječi barvni paleti dodali tri nove barve Offshore Blue Metallic, Sun Blaze Pearl in Oasis Blue. Na slovenskem trgu bo za vstopno različico Style treba odšteti 37.240 evrov, za paket Style Extra 38.740 evrov in za različico Premium 41.940 evrov. Naročila je mogoče oddati že decembra, prve dostave pa so predvidene januarja.