Avenger je do zdaj najmanjši Jeepov model (če odštejemo daljnega prednika Willysa) in prvi v celoti električno gnan. Kompaktna oblika z veliko medosno razdaljo obljublja izdaten prostor za potnike in prtljago, hkrati je avenger nosilec novega oblikovnega jezika znamke Jeep. Na nosu ostaja sedem značilnih odprtin znamke, LED-žarometi so na dveh ravneh, ob odklepanju pa v Morsejevi abecedi povedo »ciao«. Del novega dizajna, ki bo prešel na druge bodoče modele, je naprej zašiljen in vizualno nedokončan C-stebriček, zadaj pa so LED-luči z vzorcem črke X po posodah za gorivo, imenovanih tudi Jerryan. Vrata prtljažnika se pomikajo električno s senzorjem pod odbijačem, električno pomična je tudi panoramska streha.
Z dolžino 4,09 metra je za 15 centimetrov krajši od renegada, ima pa več prtljažnega prostora, 380 litrov. V notranjosti so digitalni merilniki (7 palcev v osnovni opremi, 10,25 v višjih ravneh) in 10,1-palčni zaslon na dotik infozabavnega sistema, prvega s slovenskim jezikom pri znamki. Tu je tudi opcija ozvočenja Hi-Fi s sedmimi zvočniki in dodatnim subwooferjem v prtljažniku. Avenger se pohvali z ohranitvijo fizičnih stikal za številne funkcije, postavljeni so v treh ravneh, spodnjo zaseda izbira režima vožnje. Avenger je podprt z Jeepovo aplikacijo, ki omogoča nadzorovanje lokacije avtomobila, polnost baterije in polnjenje ter vklop klimatske naprave in zaklepanje na daljavo.
Po namenu je tudi mali avenger pravi jeep, odmik od tal znaša 21 centimetrov, ima 20-stopinjski vstopni in prehodni kot ter 32-stopinjski izhodni kot, kar je primerno za premagovanje tudi bolj zahtevnih terenov.
Baterija električnega avengerja ima kapaciteto 50 kWh in obljublja 404 kilometrov dosega, toplotna črpalka je standardna v vseh ravneh opreme, elektrika pa teče pri 400 voltih. Elektromotor premore 115 kW, poraba po WLTP pa je 15,3 kWh na sto kilometrov. Masa avengerja je 1500 kilogramov. Baterija se lahko polni pri standardnih 11 kW (AC) in do 100 kW (DC).
Avenger bo na voljo v treh pastelnih barvah (bela, črna, rdeča) in štirih kovinskih, s kolesi od 15 do 18 palcev. Oblikovalci v Italiji so si tudi pri avengerju dali duška in nanj dodali številne skrivalnice, od fantka na šipi, ki zre v zvezde s teleskopom, do pikapolonice na strehi.
Avto bo na voljo s tremi paketi opreme, Longitude, Altitude in Summit, osnovna cena pa se začne pri 37.490 evrih, ki je s financiranjem dodatno zmanjšana za 1500 evrov. Uvoznik Avto Triglav računa, da bodo letos prodali 50 avengerjev.
Ni pa avenger s svojo platformo vezan tudi na elektriko – v pripravi je tudi klasični bencinsko gnani avenger, ki naj bi prišel k nam jeseni.