Fabia je za Škodo izjemno pomemben model, saj so ga do zdaj prodali v 3,5 milijona primerkih. Poleg fabie, o kateri smo pisali že v 100. številki AUTO BILD Slovenija, v naslednji pa bomo tudi o karavanski izvedbi, je Škoda predstavila še karavansko različico.

Gospodarstvo
Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba
Na novo razvit karavan ima zdaj nekoliko drznejši videz in ostrejše linije, hitro pa opazimo, da se novinka naslanja na dizajn študije VisionC. Seveda bodo tudi v karavanski izvedbi na voljo tehnologije, ki bodo vgrajene v kombilimuzino. Med njimi tudi možnost povezljivosti s pametnim mobilnikom MirrorLink.
Škoda trdi, da je zavoljo nižje mase in optimiziranih motorjev poraba vozila do 17 % nižja. 4,26-metrski karavan bo na začetku na trgu na voljo z do 81 kW močnimi bencinskimi in 77 kW močnimi dizelskimi motorji. Vstopna cena bo postavljena pri pribl. 12.500 evrih. Več v naslednji številki AUTO BILD Slovenija, ki izide 10. novembra.