Peugeot je objavil ilustracije študije QUARTZ, ki jo bo predstavil na avtosalonu v Parizu. 4,50-metrska študija je vsekakor nekaj posebnega, saj močno izstopa z videzom in tudi z izbranimi materiali.
2,06 metra širok quartz nosi kar 23-palčna platišča s 305-milimetrskimi pnevmatikami. Pod dolgim pokrovom motorja se skriva 368-kilovatni sklop agregatov. Steklena streha in dva spojlerja zaokrožita agresiven videz vozila. To še zdaleč ni konec. Presenetljiva so krilna vrata, B-stebričkov pa ni. Quartz je postavljen na EMP2 platformo, kljub manjkajočim B-stebričkom pa Peugeot trdi, da je strukturo vozila dovolj toga.
V notranjosti bo štiri potnike pričakal izbor zanimivih materialov. Osrednja konzola je iz neobdelanega bazalta. Sedeži, pod, stebrički in strop so oblečeni v usnje, prav tako pa bo vgrajen tekstil izdelan s postopkom digitalnega tkanja. Kaj točno je digitalno tkanje sicer ne znamo razložiti, a Peugeot pravi, da je to inovativen postopek tkanja, pri katerem ni odpadnega materiala, tekstil pa je tkan iz poliestrske niti, ki je izdelana z reciklažo plastike, npr. plastenk.
Quartz ima vgrajen 1,6-litrski THP s 199 kW moči in 330 Nm navora, ki poganja prednji kolesi. Ima pa vgrajena tudi dva elektromotorja, en poganja prednji kolesni par, drugi pa zadnji (85 kW vsak). 50 kilometrov bomo lahko prevozili na električno energijo, poseben ESP krmili porazdelitev zavorne energije na posamična kolesa, zračno vzmetenje pa omogoča prilagajanje odmika od tal (300-350 mm). Pravi posebnež torej.