Mazda je potrdila, da bo v naslednjo generacijo mazde 2 vgrajevala tudi 1,5-litrski SKYACTIV dizelski motor. Mazdin novi majhen motor se zgleduje po večjem 2,2-litrskem, ki je na voljo v CX-5, mazdi 6 in mazdi 3. Ideja je bila optimizirati izgorevanje pri zelo nizki kompresiji. Rezultat njihovega raziskovanja in razvoja je novi SKYACTIV-D 1.5 clean diesel, za katerega Mazda obljublja odlično kulturo delovanja, manj mehanskega trenja ter predvsem učinkovito in varčno delovanje. Dosega normo EU6.
Nova mazda2 bo opremljena z že poznano SKYACTIV tehnologijo, med drugim tudi z optimiziranim 6-stopenjskim menjalnikom SKYACTIV-Drive avtomatskim menjalnikom in ročnimi menjalniki. Na voljo bo tudi start-stop sistem z i-ELOOP tehnologijo izkoriščanja zavorne energije. Mazda pričakuje, da bo novinka najbolj učinkovita na Japonskem trgu (brez hibridov in razreda mikro vozil). Pričakujejo pa tudi, da bo novinka izjemno popularna tudi v Evropi.
Specifikacije | SKYACTIV-D 1.5 |
Tip | 4-valjni, vrstni, direktni vbrizg |
Delovna prostornina | 1497 cm3 |
Kompresija | 14.8:1 |
Največja moč pri vrt./min | 77 kW (105 KM)/4.000 |
Največji navor pri vrt./min | 250 Nm/1.500-2.500 |