Cupra je Seatov zaščitni znak, ki je sinonim za športnost na najvišjem serijskem nivoju znamke. Novi leon v različici cupra bo od zdaj na voljo v dveh motornih različicah, s 195 in 206 kW moči, prav tako pa bo po novem na voljo tudi kot trivratnik (prvič v zgodovini) ali petvratnik.
Za pogon skrbi v obeh različicah 2.0 TSI bencinski motor z dvojnim vbrizgom in variabilnimi krmilnimi časi. Kot omenjeno bo na voljo s 195 ali 206 kW moči, pri čemer pa v obeh primerih nudi 350 Nm navora. Najzmogljivejša različica, torej Cupra 280 z avtomatskim menjalnikom DSG bo z mesta do 100 km/h pospešila v 5,7 sekunde, z ročnim menjalnikom pa v 5,8 sekunde. Najvišja hitrost je omejena na 250 km/h, navor 350 Nm na je na voljo v območju med 1.750 in 5.300 vrtljaji na minuto.
Šibkejša Cupra potrebuje 0,1 sekunde več (5,8 s z DSG in 5,9 s z ročnim menjalnikom). Tovarniško izmerjena poraba pri obeh motorjih z DSG menjalnikom je 6,4 l/100 km (petvratni z DSG 6,6 l/100 km), z ročnim menjalnikom pa 6,6 l/100 km.
Da motorja porabita čim manj goriva je Seat poskrbel z dvojnim vbrizgavanjem, torej direktnim vbrizgom in vbrizgom v sesalno cev, prav tako pa je polnjenje valjev nenehno optimalno zaradi nastavljivih odmikalnih gredi in uravnavanega hoda ventilov. Dodatno zmanjševanje trenja, start-stop sistem in regeneracija zavorne energije so dodatni ukrepi.
Pri novi cupri bodo serijski DCC sistem za uravnavanje podvozja, elektrohidravlična zapora diferenciala sprednje preme in progresivno krmiljenje. S temi tehnologijami so pri Seatu poskrbeli, da bo cupra učinkovita tako na dirkališču kot na poti do babice. Seat pravi, da je udobje suvereno. Nova cupra je sicer tudi shujšala za 55 kilogramov, Španci pa so enako ponosni na novi CUPRA Drive Profile, ki omogoča izbiro voznega profila, na voljo pa bodo modusi Comfort, Sport in CUPRA.