“Štiri generacije BMW M3 so združile gene iz sveta motošporta in brezkompromisno uporabnost za vsakdan znotraj celotnega koncepta, nabitega z emocijami,” pojasnjuje dr. Friedrich Nitschke od predstavitvi novih dveh M-modelov.
Da je o videzu brezpredmetno izgubljati besede, je jasno, ko človek pogleda fotografije lepotcev. Veliko bolj nas zanimajo predvsem številke, ki se skrivajo pod pločevino.

Njena.si
Bi plačali 5000 € za 'odklenitev' bančnega računa?
M-agregat je novi vrstni šestvaljnik z visoko vrtilno frekvenco s tehnologijo M TwinPower Turbo in razvije največ 317 kW moči (431 KM) in kar 550 Nm navora. Novi motor naj bi po obljubah BMW-ja porabil do 25 % manj goriva, pa čeprav bosta z mesta do 100 km/h pospešila v 4,1 sekunde (z M DTC menjalnikom).
BMW-jevim inženirjem je uspelo znižati maso M3 za 80 kg v primerjavi s predhodnikom. M4 kupe tehta 1.497 kilogramov, nizko težo pa so dosegli z uporabo večjega deleža lahkih materialov, kot sta aluminij in s karbonskimi vlakni ojačana umetna masa. Streha je pri obeh modelih karbonska.
BMW še poudarja, da so pri razvoju modelov sodelovali s profesionalnimi dirkači BMW Motorsport, ki so testirali komponentne na Nürburgringu.