Veliko prehitro je še sklepati o videzu nove serije 5, ki jo pričakujemo leta 2015, a se medtem že govori o novi varčni različici poslovne limuzine, katero bo poganjal trivaljni turbodizelski motor.
Novi motor bo proizvajal 110 kW moči, porabil pa naj bi manj kot štiri litre goriva na 100 prevoženih kilometrov. Serija 5 je sicer zelo pomemben model v BMW-jevi modelni paleti, saj so stroški z izdelavo tega komaj kaj višje od stroškov pri seriji 3, v vsakem primeru pa v blagajno prinese več denarja.
Novinka bo se glede kakovosti in udobja zgledovala po večji sestri, seriji 7. Nova serija 5 bo sicer med slavno nemško trojico prva novinka, saj bo na trgu že leta 2015, medtem ko bo Mercedes predstavil novi razred E marca 2016, Audi pa A6 novembra 2017.
BMW še načrtuje novo serijo 5 ponuditi v treh karoserijskih različicah, in sicer limuzino, karavan in GT. Na enaki platformi bo postavljen tudi novi kupe serija 6, sama platforma pa bo predstavljena prav tako leta 2015 v novi seriji 7. Je pa cilj razvoja enak kot pri Mercedesu in tudi Audiju: lažji, močnejši, bolj prilagodljivi in bolj učinkoviti. Gledano s tehničnega vidika, bo BMW pričel za izdelavo šasije uporabljati lažje materiale (aluminij, karbon in lahka jekla), poleg tega pa načrtuje še tri različne hibridne različice vozil, tudi tako s 50-kilometrskim dosegom na električno energijo.
Model | Delovna prostornina | Moč |
530i | 3.0 l | 245 kW |
535i | 3.0 l | 276 kW |
530d | 3.0 l | 210 kW |
535d | 3.0 l | 245 kW |
M550d | 3.0 l | 295 kW |
Šestvaljnik bo seveda na voljo še naprej, bo pa le-ta močno otežil življenej osemvaljniku. Novi vrsti šestvaljnik namreč nudi več moči in navora, pa tudi 10 % nižjo porabo. Kljub vsemu pa BMW pri naslednjem M5 ne bo razmišljal o nižanju motorne prostornine. Poganjal ga bo 4,0-litrski V8 z več moči in navora, bo pa celo napadel številko 600 KM. Poleg vsega pa bo nudil štirikolesni pogon kot dodatno opremo.