Avto-moto

Nalepke na pnevmatikah so učinkovite

Božo Lalič / Auto Bild Slovenija
17. 10. 2013, 09.27
Posodobljeno: 17. 10. 2013, 09.40
Deli članek:

V raziskavi Goodyear Dunlop so ugotovili, da so označbe na pnevmatikah učinkovite in pomagajo pri odločitvi za nakup.

Goodyear Dunlop je naročil raziskati vpliv označb na novih pnevmatikah za osebna in gospodarska vozila. Označbe so postale obvezne z lanskim letom, proizvajalci namreč morajo na vse nove pnevmatike nalepiti označbo z rezultati treh kategorij, in sicer hrupnost, oprijem na mokrem in kotalni upor. Raziskavo za vpliv označb na pnevmatikah za osebna vozila je v ta namen opravilo podjetje IPSOS MarketQuest na šestih evropskih trgih (Velika Britanija, Nemčija, Francija, Italija, Španija in Poljska). 

Po raziskavi sodeč je 54 % kupcev seznanjenih z novo oznako, od tega pa jih je 71 % upoštevalo razrede v katere so pnevmatike uvrščene. Več kot polovica prodajalcev pnevmatik (54 %) meni, da je oznaka uporabna kot prodajni pripomoček. 52 % voznikov osebnih vozil je mnenja, da je najpomembnejši kriterij pri nakupu novih pnevmatik ravno oprijem na mokri podlagi, kotalni upor pa postavljajo na drugo mesto. 

Do podobnih rezultatov je prišlo podjetje MV2 Conseil, ki je prav tako opravilo raziskavo za Goodyear Dunlop, v tem primeru pa za pnevmatike za gospodarska vozila. 54 % prevoznikov naj bi upoštevalo nove oznake pri nakupu novih pnevmatik. Za dve tretjini prevoznikov (66 %) so podatki o izkorisku goriva še vedno najbolj pomembni, kar je tudi pričakovan rezultat. 

Pridružujemo se Goodyear Dunlop, ko trdijo, da samo te tri oznake niso najboljši pokazatelj kakovosti pnevnatike in je zato potrebno dobro razmisliti in poiskati najboljšo alternativo pred samim nakupom pnevmaik. Pri tem vam Auto Bild Slovenija pomaga tudi z natančnimi in obsežnimi testi pnevmatik.