S 308 želi Peugeot ponovno ojačati svoj položaj v razredu kompaktnikov. Novinec je v primerjavi s predhodnikom shujšal za 140 kilogramov, pri tem pa s 4,25 metri zunanje dolžine ostaja relativno kratek, v višino in širino pa meri 1,46 metra ter 1,80 metra. V prtljažnik kljub kompaktnim meram spravimo 470 litrov prtljage, pri tem pa ostaja nakladani prag precej nizek, kar pomeni, da bo nalaganje prtljage enostavnejše.
308 je postavljen na novo platformo EMP2, s pomočjo katere je novinec že v osnovi izgubil 70 kilogramov teže, dodatnih 70 pa je Peugeotu uspelo znižati s pomočjo uporabe novih materialov, novih načinov vgradnje in optimizirane zasnove - tudi to pa omogoča nova platforma.
Na začetku bo novi 308 na voljo z bencinskimi in dizelskimi motorji zadnje generacije, med njimi tudi trivaljnim bencinskim motorjem, THP motorjem in e-HDi motorjem. Pri bencinskih motorjih bo moči od 60 do 115 kW, pri dizelskih pa od 68 do 84 kW. Peugeot je za pomlad naslednjega leta napovedal še prihod novega avtomatskega menjalnika s šestimi prestavami.
Poleg mnogih tehničnih novosti, bomo v kabini vozila opazili novi informacijsko-zabavni sistem i-Cockpit, na katerega je Peugeot izjemno ponosen. Na 9,7-palčnem zaslonu bomo lahko upravljali veliko funkcij vozila, vse od klimatske naprave, multimedije, navigacijskega sistema, telefona, aplikacij in celo parametre vozila.
Kakšna pa je Peugeotova cenovna politika? Vstopni model 308 1.2 VTi s paketom opreme Access bo stal 14.990 evrov, kar pravzaprav niti ni pretirano nizka cena. Res pa je, da je tehnologija v novincu na izjemno visokem nivoju, v njem najdemo mnogo novosti, ki jih je Peugeot prvič uporabil, pa tudi opreme je veliko (klima, ESP, LED-dnevne luči, tempomat in omejevalnik hitrosti, itd.).
BENCINSKI | prostornina motorja | moč motorja | CO2 | ACCESS | ACTIVE | ALLURE |
1.2 VTi 82 | 1199 cm3 | 60 kW | 114 g/km | 14.990 EUR | - | - |
1.6 THP 125 | 1598 cm3 | 92 kW | 134 g/km | 16.090,00 EUR | 17.490,00 EUR | 19.440,00 EUR |
1.6 THP 156 | 1598 cm3 | 115 kW | 134 g/km | - | 18.570,00 EUR | 20.520,00 EUR |
DIZELSKI | ||||||
1.6 HDi 92 stop&start | 1560 cm3 | 68 kW | 99 g/km | 16.690,00 EUR | 18.090,00 EUR | 20.040,00 EUR |
1.6 e-HDi 115 stop&start | 1560 cm3 | 84 kW | 100 g/km | - | 19.410,00 EUR | 21.360,00 EUR |