Ideja, ki stoji za virtualno tovarno, je analiza celotnih postopkov za izboljšanje kakovosti in zmanjševanja stroškov.
“Z delom na našem projektu virtualne tovarne smo že začeli, zato nam ne bo treba hoditi v dejanski obrat z linijo za sestavljanje, da bi izvajali testiranja ali raziskovali možne izboljšave obrata,” je povedal José Terrades, inženir za simulacije pri Fordu Španija.
Tovrstni koncept bo pomagal pri preizkusih postopka izdelave vozila pred dejanskim vlaganjem v vire, ki jih zahteva proizvodna linija.
“Simulacije postopka končnega sestavljanja, ki jih uporabljamo danes, nam omogočajo veliko več od preprostega načrtovanja zaporedij pri izdelavi,” je povedal Nick Newman, vodja uvedbe pri Fordu Nemčija. “Celotne avtomobile lahko sestavljamo v navideznem okolju kot ogromne sestavljanke in ocenimo najmanjše podrobnosti postopka konstrukcije, zato jih bomo v prihodnje uporabljali še pogosteje.”
Proizvodno okolje se poustvarja s pomočjo kamer za skeniranje in digitalizacijo dejanskih proizvodnih obratov. Posebni projektorji in polarizacijska stekla za zaznavanje gibanja pomagajo ustvariti interaktivne scenarije s 3D-virtualno resničnostjo proizvodnje.
Navidezni uslužbenec Jack je del sistema in simulira dejanja zaposlenih ob liniji za sestavljanje, kar omogča preverjanje in ocenjevanje postopkov. Ta simulacija že v osnovi razkrije kar 80 % ergonomskih problemov pri delu.