Tudi sam Mitsubishi priznava, da je tretja generacija veliko bolj skladna s časom, kot je aktualna. Kar nam obljubljajo je, da bo vozilo prijazno do okolja in v okolico izpustilo najmanj 130 gramov ogljikovega dioksida na prevožen kilometer, opremljeno bo z novo varnostno opremo kot je sistem za izogibanje trkom, sistem za nenamerno menjavo voznega pasu, prilagodljivim tempomatom itd., prav tako so dodali "pametne pripomočke" kot je električno zapiranje prtljažnih vrat, udobni sedeži v tretji vrsti in ravna površina prtljažnega dna.
K temu dodajajo tudi udobje - volanski obroč nastavljiv po višini in globini in ksenonski žarometi.
Mitsubishi pravi, da bodo jasne linije zunanjosti vozila prešle tudi v samo notranjost, ki bo zdaj kakovostna in prijetna za potnike - površine bodo oblazinjene in mehke na otip, pa tudi nekaj dekorativnih elementov bodo dodali.
Vse to bomo seveda ocenjevali sami. Preidimo pa k dejstvom. Outlander bo na voljo z 2,0-litrskim bencinskim motorjem MIVEC in 2,2-litrskim dizelskim MIVEC motorjem. Na voljo bo start-stop sistem in 6-stopenjski avtomatski menjalnik. Outlander bo opremljen z indikatorjem, ki voznika opozori na to, da ne vozi najbolj učinkovito.
Začetek prodaje v Evropi bo pozno poleti.
LEta 2013 pa bo na voljo tudi plug-in hibridna različica outlanderja. Vozilo naj bi prevozilo 800 kilometrov, CO2 pa bi naj bilo manj kot 50 g/km.