Hilux bo na voljo v treh karoserijskih različicah (Single Cab, Extra Cab in Double Cab) ter s tremi paketi opreme. Kupci bodo lahko izbirali med dvema prožnima in varčnima agregatoma z 106 oz. 126 kW moči, ročnim 5-stopenjskim ali avtomatskim menjalnikom kot tudi med zadnjim in štirikolesnim pogonom. V različici z zadnjim pogonom zmore 2,5-litrski D-4D dizelski agregat po novem (tako kot v različici s štirikolesnim pogonom) 106 kW oz. 144 KM. 18 kilovatov večjo moč od predhodnika so dosegli z uporabo turbinskega puhala z električno nastavljivimi lopaticami ter novih vbrizgalnih šob. Kljub povečanju moči se bo povprečna poraba goriva spustila na 7,3 litra na 100 prevoženih kilometrov, izpust CO2 pa na le 194 g/km.
Pomembno je tudi omeniti, da so sedaj vse pogonske izvedbe osnovane na robustnejši karoseriji, ki je bila pred prenovo rezervirana le za štirikolesno gnane različice. S tem sta se povečala tako oddaljenost od tal kot tudi zmožnost vleke 2,5-tonske prikolice.
Na zunaj bomo pri novem Hiluxu prepoznali vse do A-stebrička spremenjen prednji del - novi motorni pokrov, rešetka hladilnika trapezne oblike ter vpadljivejši odbijači in žarometi so oblikovani po najnovejših hišnih standardih, spremenjena prednji in zadnji blatnik pa mu zagotavljata dinamičnejši izgled.
Vse od njegovega prvega lansiranja na trg leta 1967 so jih prodali v kar več kot 13 milijonih primerkih, trenutno pa se prodaja že 6. generacija. Od leta 2010 je Hilux našel 549.000 novih kupcev, kar predstavlja 25-odstotni svetovni delež med ''pick-upi''.