Glede na nemško študijo (Univerza Duisburg-Essen) lahko zaključimo, da bi morala omejitev znotraj naselij biti 30 km/h. Ugotovitve študije so namreč pokazale, da bi vozniki na kilometer vožnje izgubili le 10 do 20 sekund, sicer pa bi lahko število prometnih nesreč zmanjšalo za 40 % - jasno, pri nižji hitrosti ima vozilo veliko krajše zavorne poti, vozniki pa bi lahko bili veliko bolj pozorni na okolico, kot sicer.
Študija s svojimi rezultati tudi odgovarja na vprašanje o zastojih v prometu. Ker bi se varnost povišala, naj bi veliko število voznikov raje ubralo pot s kolesom ali peš, zaradi česar bi se število vozil v prometu lahko precej znižalo - vsaj v urbanih okoljih. Hkrati bi lahko bil promet bolj tekoč. Nemški minister za promet (Peter Ramsauer) je študijo že predal svoji ekipi. Večina voznikov opravi pot v povprečju petih kilometrov (velja za Nemčijo), zaradi česar bi se pot v povprečju podaljšala za največ dve minuti.