Razvili so inovacijo, ki pri bočnih trkih enakomerno zaščiti tako voznika kot sovoznika. Tako imenovana "čelna sredinska varnostna blazina" ima svoje mesto na desni strani voznikovega sedeža in se v primeru nesreče med prednjima sedežema napihne kot zračna žimnica. Na ta način se prepreči trk voznika in sopotnika med sabo. Toda tudi v primeru prevračanja ali pa če je voznik sam v avtu, zagotavlja blazina dragoceno varnost.
![gen-i, elektrika, električna-energija, sončna-elektrarna](http://cdn.kme.si/public/images-cache/150x150/2024/11/05/284422891bfcb6c2e673d092ea43038a/672b2991bb789/284422891bfcb6c2e673d092ea43038a.jpeg)
Ekipa
Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba
Po več kot treh letih razvoja in testiranja novih sredinskih zračnih blazin bo na začetku od sredine leta 2012 na voljo v ameriških modelih kot so Buick Enclave, GMC Acadia in Chevrolet Traverse. S sredinsko zračno blazino se je GM odzval na oceno ameriške varnostne uprave za nacionalne avtoceste (NHTSA). Ta kaže, da so bočne nesreče krive za veliko število smrtnih primerov med potniki - kljub temu, da so pripeti z varnostnim pasom.