Serijska različica te študije naj bi na trg prispela naslednje leto, le da se bo takrat imenovala XE. Na voljo bo kot roadster, leto dni zatem še kupe, kateri bo na voljo tudi v različici GT3.
XE je bolj ali manj v celoti alumunijski, vanj pa bodo vgradili trilitrski V6 motor, ki bo z mehanskim polnjenjem proivzedel 280 kW in razvil 450 Nm navora. V študijo je vgrajen V8 motor, vpet skupaj s 70-kilovatnim elektromotorjem. V modusu Boost naj bi dvosed do 100 km/h pospešil v 4,4 sekundah, končna hitrost pa je omejena na 300 km/h.

Njena.si
Bi plačali 5000 € za 'odklenitev' bančnega računa?
V boost-modusu bo za 10 sekund približno 74 kW več moči, kot običajno.
Zadaj se skriva paket baterij kapacitete 1,6 kWh. Te bodo shranile dovolj energije za električno vožnjo do 80 km/h, dosega pa še Jaguar ni izdal. Poraba jaguarja naj bi bila 6,9 l/100 km, tukaj pa seveda niso všteti stroški polnjenja baterij.