Televizija

Pop Brio namesto TV Pike

Stop
16. 8. 2010, 00.00
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.58
Deli članek:

3. septembra bo TV Piko zamenjal nov tv program Pop Brio, ki bo namenjen predvsem ženskam. »To bo moderen, družaben, trendi, drzen, zabaven program, ki sprošča in razvaja,« obljubljajo s Pro Plusa.

3. septembra bo TV Piko zamenjal nov tv program Pop Brio, ki bo namenjen predvsem ženskam. »To bo moderen, družaben, trendi, drzen, zabaven program, ki sprošča in razvaja,« obljubljajo s Pro Plusa.

 

Brio naj bi predvajal  uspešne serije, filme, telenovele in resničnostne šove. Takoj septembra bo na sporedu nov modni šov Supermodel Slovenije, poleg tega pa še tuji resničnostni šovi Čista hiša (Clean House), Prenova z Debbie Travis (Debbie Travis), Dvoboj kuharskih mojstrov (Top Chef Masters),  Designerska devetka (9 By Design) in Kmet išče ženo (Farmer Wants A Wife).

 

Predvajali bodo tudi nove sezone uspešnih serij Grda račka (Ugly Betty), Pod lupo pravice (Cold Case),  Zakon in red: enota za posebne primere (Law and Order S.V.U.), Zakon in red: zločinski naklep (Law & Order:Criminal Intent), Razočarane gospodinje (Desperate Housewives), USD: umazan seksi denar (Dirty Sexy Money) in Talenti v belem (Greys Anatomy).

 

Prihajata pa dve novi seriji Dr. De Luxe (Royal Pains) in Dobra žena (Good Wife) ter telenoveli: hrvaška Najlepša leta (Najbolje godine) in kolumbijska Sebična ljubezen (Perro Amor).

 

»Pop Brio smo z vsebinami napisali na kožo za vsako razpoloženje, s piko na i za pripadnice nežnejšega spola. Program, ki so si ga že dolgo želele in mi smo njihovim željam prisluhnili. Programsko predstavlja, skupaj s POP TV in Kanalom A, zaključeno celoto ponudbe za vse segmente gledalcev,« pravi programski direktor Branko Čakarmiš.

 

Lansiranje novega televizijskega programa združuje PRO PLUS-ovo strategijo postavljanja novih mejnikov na slovenskem medijskem trgu. »Pred nami je čas korenitejših sprememb, ki predstavljajo drzen, a skrbno pretehtan korak naprej v razvoju in ponudbi medijskih vsebin. Z repozicioniranjem našega najmlajšega programa v hiši v novo televizijo POP BRIO bomo, skupaj z obstoječima programoma POP TV in Kanal A, še razširili krog naših gledalcev in vodilno vlogo multimedijskega podjetja na trgu še okrepili,« je povedal Pavel Vrabec, generalni direktor ProPlusa.