Televizija

Pri šefu v Gostilni

26. 9. 2012, 11.46
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.58
Deli članek:

1. oktobra prihaja na Pop tv resničnostni šov Gostilna išče šefa in kot kaže, se bo Pri šefu res dobro jedlo!

V gostilni v Medvodah, ki je že skoraj povsem pripravljena na snemanje, smo obiskali glavnega protagonista resničnostnega šova, Bineta Volčiča, ter vodjo Proplusovih kreativcev, Donalda Rosa. Razkazala sta nam nepremičnino, nam predstavila šov, Bine pa nam je ob testu za brbončice pripravil tudi odličen ajdov sladoled. Pogrešali smo le Lili Žagar in njene globoke modre oči ...

Čeprav bodo gledalci dogajanje Pri šefu, kot se gostilna imenuje, dojeli kot križanca med Barom in Kmetijo, je ta šov poseben v več pogledih. Koncept je razvila ekipa, ki se je podpisala pod vse resničnostne šove in love na talente, ki smo jih v zadnjih letih spremljali na Pop TV in Kanalu A. Ključna razlika med Barom in Gostilno je v tem, da tokrat ni cilj zagnati nov lokal in preživeti 10-tedenski boj, pobasati nagrado, kupiti stanovanje in potoniti nazaj v anonimnost, ampak se z osvojitvijo tekme življenje zmagovalca, ki dobi odlično delujoč in promoviran lokal, šele zares začne. V tem je ta šov bolj podoben lovu na pevske talente, ki so pri nas bolj kot na resne kariere obsojeni na nastopanje po trgovskih centrih in razmere za delo, ki nas neredko spomnijo na nesrečne gradbene delavce.

TOKRAT BO DRUGAČE!

Donald Rose nam je zatrdil, da bo tokrat drugače, in dodal, da gre za največjo nagrado v takih šovih doslej, za življenjsko in poslovno priložnost, ki si je ni drznil ovrednotiti v evrih: "To ni le šov. Ustvarili smo novo franšizo za gostilno. Zmagovalec bo dobil franšizo, z novim in inovativnim konceptom. Mi smo pripravili temelje za uspeh, tekmovalci pa bodo pod vodstvom Bineta poskrbeli, da bo gostilna zaživela v najpopularnejšo in najbolj inovativno v državi." In mogoče bo res, saj je tu motivacija drugačna. Motivacija Pro plusa namreč. Ste kdaj pomislili, zakaj pri nas po Talentu in X factorju pevci ne eksplodirajo tako kot v tujini? Ker producent za to ni motiviran, založbe in menedžementi, ki skrbijo za pevske kariere mladine, pa nimajo ne promocijskih kanalov ne sredstev, da bi jih zakupili. In tako se vse vrti nekje med drugo in tretjo ligo.

In zakaj bi bilo tokrat drugače? Zaradi koncepta in nagrade. Kot rečeno, Pro plus ni razvil le koncepta šova, ampak tudi novo gostinsko franšizo. In motivacija? Denar! Zmagovalec dobi gostilno v 5-letni najem, producent pa pobira najemnino in plačilo za uporabo franšize, z blagovno znamko, pravili delovanja in jedilnikom vred. In ker želi Pro plus posneti več kot eno sezono tega šova ter ga po možnosti še izvoziti, bi se tokrat interesi dejansko morali pokriti do te mere, da se vse skupaj ne bo končalo, ko ugasnejo studijske luči v finalni oddaji.

PRI ŠEFU

Gostilna Pri šefu stoji na obrobju Medvod pri Ljubljani. Ustvarjalci so iskali lokal z veliko kuhinjo in visokimi stropi, saj je prostor prepreden s kamerami in mikrofoni, v kuhinji pa mora biti ob tekmovalcih prostora za petčlansko snemalno ekipo. Gostilna je razdeljena v dve etaži, v pritličju so kuhinja, točilni pult in nekaj miz, v zgornjem prostoru pa večja jedilnica in diskretno pregrajen prostor za zaključene družbe. Vsega skupaj sprejme 52 gostov. Jedilnik bo precej omejen, cilj je spromovirati pet lastnih jedi, ki se bodo naslonile tudi na tradicijo. Gostilna bo odprta za javnost, zaradi pričakovanega navala pa se bo treba za obisk naročiti. Cene glavnih jedi Pri šefu se bodo gibale od 9 do 12 evrov. Tekmovalci bodo živeli v drugi hiši, ki jo še skrivajo.

TEKMA

12 tekmovalcev se bo podalo na 10-tedensko tekmovanje. Bine jih bo ves čas vodil in ocenjeval, on bo podeljeval imuniteto, drugi tekmovalci pa se bodo nominirali. Dva z največ nominacijami gresta na vroči stol, kjer o njuni usodi odločajo gledalci s telefonskim glasovanjem. Oddaja bo na sporedu šestkrat na teden z dnevnimi vklopi in daljšo večerno oddajo, ob torkih ni na sporedu, ves čas pa bo mogoče dogajanje spremljati po spletu. Za nastop se je prijavilo okoli 600 oseb, 80 odstotkov s kuharskimi izkušnjami in ambicijami za vodenje gostilne.