Jamal (Dev Patel) sedi na vročem stolu in samo še eno vprašanje ga ločuje od 20 milijonov rupij, glavnega dobitka v indijski različici kviza Milijonar. V tistem trenutku zadoni gong in Jamal mora hočeš nočeš počakati še en dan na veliko priložnost. Toda kako lahko fant iz revne četrti, ki ni nikoli obiskoval šole, ve odgovor na vsako vprašanje? Ali goljufa? Ponoči ga policija muči in zaslišuje.
Zgodba o revežu, ki po zaslugi oddaje Milijonar postane junak, temelji na knjigi Q&A Vikasa Swarupa, po scenariju Simona Beaufoya ga je režiser Trainspottinga Danny Boyle skupaj z indijsko kolegico Loveleen Tandan prenesel v slike.
Revni milijonar nas popelje v svet, ki je večini od nas tuj. Vstopimo v revne četrti Mumbaja, pri tem film ničesar ne olepšuje niti ne črni. Toda revni mestni predeli, poslovne četrti in čudovite indijske pokrajine so zaradi izjemne razsvetljave posneti v čudoviti fotografiji. V živahnem tempu film pripoveduje zgodbo o denarju, izdaji, uspehu, bratoljubju in ljubezni. Pri tem je zgodba v bistvu stara kot film sam. Toda zaradi skokov med različnimi časi dogajanja in preproste režije deluje zelo sveže. To je tudi zasluga večinoma neznanih igralcev, ki so zelo naravni in sproščeni, predvsem prepričajo otroški igralci.
Eden od vrhuncev filma je tudi glasba, ki je značilno indijska, zato tudi zelo ritmična in dinamična. Taka, kot življenje samo v Indiji. Glasba je izpod peresa indijskega filmskega skladatelja Alaha Rakhe Rahmana, ki je med drugim harmonično podložil že film Elizabeta: Zlata doba. V glasbo se vpleta tudi pop kultura, in sicer s pesmijo Paper Planes, ki jo izvaja britanska pevka M.I.A.
Opojna mešanica ljubezenskega, pustolovskega in gangsterskega filma, ki niti v tragičnih trenutkih ne izgubi pogleda na smešno plat življenja, je upravičeno odnesla osem oskarjev (za najboljši film, režijo, izvirno pesem, izvirno glasbo, montažo, scenarij po predlogi, fotografijo, mešanje zvoka) in je eden najprepričljivejših filmov leta.