Kino Otok torej letos bo, ampak septembra (ne maja, kot je v navadi). Poznopoletni termin prinaša še nekaj prednosti samemu festivalu, kot na primer zgodnejše začetke večernih filmov na trgu in dodatne projekcije.
Novo je tudi vodstvo festivala: mednarodni svet festivala je v začetku leta za novo direktorico potrdil Koprčanko Loreno Pavlič, ki je vsa leta soustvarjala festival in se je v preteklosti izkazala z uspešnim vodenjem KinoDvora. Obenem se s tem uresničuje dolgoletna želja, da vodstvo festivala preide v lokalne oziroma obalne roke.
Nekaj novosti je tudi pri festivalski ekipi, poleg večine dosedanjih sodelavcev so vse več nalog in odgovornosti prevzeli obalni filmski in drugi zanesenjaki. Tako Kino Otok dejansko postaja ogledalo prostora, ki že stoletja dokazuje, da je multikulturnost veliko več kot beseda na papirju.
Najodmevnejša okrepitev na Otoku pa je gotovo Tiziana Finzi, ki velja za eno najprodornejših programskih voditeljic v svetu filma. Kalila se je najprej v domačem Trstu pod mentorsrvom Annemarie Percavassi in malo tudi našega Silvana Furlana, zorela pod okriljem sedanjega direktorja beneškega festivala Marca Müllerja, bila dolga leta gonilna sila festivala v Locarnu, kjer je sodelovala z Irene Bignardi, letos pa je na pobudo Redfordovega Sundancea prevzela vodenje filmskega festivala v Miamiju. Z njeno pomočjo se Kino Otoku nedvomno odpirajo nova vrata v mednarodnem filmskem svetu in prvi rezultati bodo vidni že letos.
Program jubilejnega Kino Otoka je še v pripravi, programske smernice ostajajo nespremenjene, letos pa bo poudarek na kinematografijah Latinske Amerike, ki so najmočneje zaznamovale nove poti sodobne filmske pokrajine.