Izraz zahvale slovenskemu zdravstvenemu osebju za boj proti epidemiji korona virusa je pospremil direktor MK Group, lastnice hotela Kempinski Palace Portorož Jovan Purar: »Epidemija korona virusa je pokazala, da družbena odgovornost ne more bit zgolj izraz dobre volje gospodarskih družb, temveč nuja, če želimo živeti v humani in odgovorni družbi. MK Group zato 450 zdravnikom in medicinskim sestram iz vse regije podarja brezplačen oddih v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji. Posebej nas veseli, da bomo v našem hotelu Palace Kempinski Portorož gostili 100 zaposlenih na klinikah in oddelkih za infekcijske bolezni in vročinska stanja iz Ljubljane, Maribora, Celja in Golnika. S tem želimo prispevati k boju proti epidemiji in hkrati izraziti našo zahvalo tistim, ki so v boju prispevali največ«.
Generalni direktor UKCLJ Janez Poklukar: »Uspeh zdravstva izvira iz dobre organiziranosti bolnišnic ter dobrodelnosti gospodarstva in posameznikov, za kar se donatorju MK Group iskreno zahvaljujemo«.
Predstojnica Klinike za infekcijske bolezni in vročinska stanja, UKCLJ, Tatjana Lejko Zupanc je poudarila, da donacija MK Group nosi velik simbolni pomen, saj se bodo zaposleni lahko oddahnili, hkrati pa lepa gesta prinaša tudi spodbudo za pripravljenost bolnišnic v prihodnje.
Izkušnje v boju z epidemijo je strnila predstojnica Oddelka za infekcijske bolezni in vročinska stanja, UKCMB, Nina Gorišek Miksić: »Družbi MK Group se iskreno zahvaljujemo za plemenito dejanje, da boste našim zaposlenim, ki so bili v času epidemije korona virusa najbolj obremenjeni, omogočili oddih, kjer si bodo lahko nabrali novih moči. Takšna ravnanja donatorjev nas navdihujejo in smo jim hvaležni, da naše delo ni spregledano.«
V Splošni bolnišnici Celje direktorica Margareta Guček Zakošek organiziranost in boj s širjenjem korona virusa ocenjuje kot: »Naša bolnišnica se s takšnimi razmerami in tako obsežno reorganizacijo, kot ob epidemiji SARS-CoV-2 doslej še ni srečala. Ocenjujem, da je bolnišnica delovala odlično, tako v organizacijskem kot v strokovnem smislu. Popolnoma nova organizacija dela je bila in ostaja izziv za vse zaposlene, ki pa so se med epidemijo zelo povezali, saj so meje med oddelki z ustanavljanjem novih enot izginile. Ponosna sem na svoje sodelavce, ki dobivajo priložnost za oddih v portoroškem hotelu Kempinski Palace.«
Aleš Rozman, direktor Univerzitetne klinike za pljučne bolezni in alergijo Golnik: »Epidemija je od nas zahtevala, da smo se tako rekoč čez noč pripravili na ukrepe za preprečevanje širjenja virusa in nego obolelih za COVID-19. Zdravstveno osebje je v bolnišnici preživelo več tednov in tako tvegalo tudi lastno zdravje za pomoč drugim. Ob donaciji spoznavamo, da je družbi resnično mar za naše strokovno delo in prizadevanja, za kar se družbi MK Group iskreno zahvaljujemo.«
|