Tokratno dogodivščino sva iskala skupaj z Mitsubishi ASX-om. Drugačen od svojih predhodnikov, dosti bolj evropski bi lahko rekla, pa še vedno zelo samosvoj. Povem vam, rdeča barva mu res pristoji in tale moj sopotnik je imel za dodaten poudarjen izgled še črno streho, kar mu je dalo malo drugačen vizualni pečat.
Prednji del je tisti znani mitsubisijevski »dinamičen oklep« izgled, no izgled zadnjega dela pa je bil manjše presenečenje. Zaman sem namreč iskala znane tri diamante, le-te je nadomestil lep, svetleč napis Mitsubishi. Ker spada moj sopotnik med kompaktne mestne SUV, je že prav, da po domače razložim kaj to sploh pomeni. Predvsem je odlično to, da se vrata odprejo zelo na široko in, da se usedeš v avto brez sklanjanja. Notranjost pa je precej drugačna kot smo je vajeni pri zadnji generaciji enakega modela. Drugačni gumbi, drugačna prestavna ročica, velik in zelo pregleden zaslon na dotik. Meni je všeč. Tudi sedeži so zelo udobni, položaj sedenja in preglednost pa sta odlična. Dovolj prostora tudi za večje sopotnike spredaj in zadaj, preverjeno.
Pot naju pelje na Gorenjsko in motor teče tiho. Avto je lepo vodljiv, ovinki mu niso odveč in do sedaj res uživam na tej prijetni dogodivščini. Naj še povem, da je bil prtljažnik kljub kar nekaj prtljage, rezervne obutve, nahrbtnikov, rezervne bunde še precej prazen, tako, da tudi če bi šli na dopust štirje, bi bilo prtljažnika dovolj za prtljago vseh potnikov.
Medtem, ko me moj sopotnik čaka na parkirišču, med grizenjem kolen v hrib razmišljam o tem, ali bi sopotnika vzela za svojega. Saj veste, za in proti. Priznam, več je teh prvih, za. Je ravno prav velik, da ga imaš za vsak dan po mestu, v službo in trgovino. Hkrati pa popolnoma zadostuje tudi za krajše ali daljše poti. Odlično je to, da ima kar pet letno tovarniško garancijo (naj pojasnim, to res ni enako kot jamstvo, pa že jamstvo je super; to pomeni, da tovarna garantira kar celih pet let, da bo vozilo delovalo brezhibno oz. če bi slučajno kaj šlo narobe, ti stojijo ob strani pet let), hkrati dobiš tudi pet letno brezplačno pomoč na cesti, ne samo po Sloveniji, tudi po celi Evropi (ja, tole res ni hec, je ena odlična zadeva). Trenutno imajo pri Mitsubishiju še odlično akcijo, dober popust in pa še prvi redni servis in vinjeto za le en evro. Ja, ko sešteješ torej to, da mi je avto res všeč, da ima veliko barvnih kombinacij (no, meni je tale top, rdeča s črno streho, ampak to je stvar posameznika kajne), odličen in poskočen motor, je SUV ampak ni prevelik za moje večinoma mestne avanture, dobro servisno mrežo in garancijo ob kateri sem mirna celih pet let, odločitev ni prav težka.
Ker pa vem, da mora vsak sam doživeti svojo dogodivščino, sploh pri odločitvi o novem sopotniku, pojdite v najbližji salon Mitsubishi, zapeljite se na testno vožnjo in naj vas sam prepriča. Jaz sem se na testno vožnjo naročila kar prek spleta, s klikom na tale link https://forms.mitsubishimotors-slo.si/testna-voznja
Naj dodam za konec samo še to, da te pri Mitsubishiju ne pustijo prepuščenega samemu sebi tudi po koncu garancije. Če ga redno servisirate na pooblaščenem servisu (prednosti tega so zagotovo originalni nadomestni deli, ki podaljšujejo življenjsko dobo vašega avta; odlični in tehnično podkovani strokovnjaki, ki skrbijo za vaš avto) prejmete vsako leto po preteku tovarniške garancije še Jamstvo ugodnosti, ki omogoča garancijo na delo in vgrajene dele in pa pomoč na cesti v primeru nesreče ali okvare – vozilo vam brezplačno odpeljejo do najbližjega servisa oz. v primeru nesreče do vašega izbranega servisa.
Ostane vam le še, da pridete po še več informacij, testno vožnjo in ponudbo. Pa veliko srečno prevoženih kilometrov.